fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אלבומי מוזיקה מומלצים – Lauren Anderson

    מידי שבת אנחנו ממליצים לכם על אלבומי המוזיקה, שעשו לנו את השבוע.

    השבוע נמליץ לכם על שלושה אלבומים חדשים בסגנונות של פולק אקוסטי, קאנטרי-רוק ואלבום רוקנרול משובח של זמרת, שיש לה את הפוטנציאל להפוך לכוכבת על, Lauren Anderson.

    אלבום השבוע: Lauren Anderson – Burn It All Down

    Lauren Anderson – Burn It All Down

    אלבום השבוע שלנו הוא האלבום החדש, Burn It All Down של הזמרת והכותבת הצעירה,  Lauren Anderson.

    את אלבומה הקודם של Lauren Anderson, שנקרא Love on the Rocks משנת 2021, בחרתי לאלבום השבוע שלי בתאריך ה-1 לינואר 2022, כך ש-Lauren היא האומנית הראשונה, שנבחרת פעמיים לאלבום השבוע שלנו באותה השנה.

    לורן היא ילידת שיקגו, שמעידה על עצמה שהיא soulful rocker. היא גדלה בבית שהיה עשיר במוזיקה והושפעה מאומנים כמו Bonnie Raitt, The Pointer Sisters, Eva Cassidy, Etta James ואחרים. למרות חיבתה למוזיקה המודרנית היא הוכשרה במוזיקה קלאסית, כולל פסנתר קלאסי ושירה במקהלה.

    קל לראות שללורן יש את הבסיס הנכון לייצר מוזיקה אדירה, ולטעמי זה בדיוק מה שהיא עושה. בבחירה שלי באלבומה הקודם כתבתי ״תשננו את השם Lauren Anderson טוב טוב, כיוון שמדובר במישהי שיש לה את כל הפוטנציאל להיות סופרסטארית״.

    אז לאחר כל הסופרלטיבים הללו, איך האלבום החדש של לורן, Burn It All Down? אז במילה אחת, ״חגיגה״. בקצת יותר מילים ״חגיגה של כוכבת רוקנרול״!

    עם כל ההכשרה הקלאסית, הבחורה הזו אוהבת רוק, אין מה לעשות. האלבום הזה נוטה יותר לכיוון של קצבי רוקנרול, הוא אנרגטי, כיפי ובועט. יש המון גיטרות חשמליות, כולל כמה ריפים דיי כבדים, כמו למשל ב-Soul Is Mine, שכולל גם אפקט דיסטורשן על השירה. בין כל הרוקנרול יש גם כמה בלדות וגם קצת ניחוח בלוזי, בקטעים כמו Rain Down On Me.

    אומנם האלבום הקודם, Love on the Rocks, היה לטעמי מעט מגוון ומעודן יותר, אך גם Burn It All Down הוא אלבום נפלא של אומנית שיש לה הכל מבחנתי, תוסיפו על זה רמת הפקה מעולה ורמה אחידה לכל אורך האלבום, והתוצאה היא אלבום השבוע שלנו.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    אלבומים מומלצים נוספים

    (Watchhouse – Watchhouse (Duo

    (Watchhouse - Watchhouse (Duo

    ההמלצה הראשונה שלנו היא האלבום החדש (Watchhouse (Duo מאת הצמד Watchhouse.

    הצמד Watchhouse, שהחל את דרכו תחת השם Mandolin Orange בשנת 2009 בצפון קרולינה, מורכב מ-Andrew Marlin, שירה, מנדולין, גיטרה ובנג׳ו ו-Emily Frantz, שירה, כינור וגיטרה. אנדרו ואמילי הם זוג נשוי.

    הצמד עושים מוזיקת פולק אמריקאית, מוזיקת שורשים ואמריקנה. האלבום (Watchhouse (Duo הינו למעשה ביצוע אקוסטי של אלבומם Watchhouse שיצא בשנה שעברה. טרם יצא לי להאזין לאלבום המקורי אך האלבום האקוסטי הוא פנינה מוזיקלית יוצאת דופן מבחינתי. זהו אחד האלבומים הכי עדינים ומרגיעים שיצא לי לשמוע בתקופה האחרונה ולכן מבחינתי אין דרך טובה יותר לפתוח שבת מוזיקלית.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    Ryan Culwell – Run Like a Bull

    Ryan Culwell - Run Like a Bull

    ההמלצה השניה שלנו היא האלבום החדש Run Like a Bull של הזמר והכותב האמריקאי, Ryan Culwell. 

    ריאן מתגורר כיום בנאשוויל, טנסי, כנראה בירת המוזיקה של ארה״ב, לפחות בכל הנוגע לקאנטרי ואמריקנה. ריאן גדל בטקסס למשפחה שעסקה בתחומי שדות הנפט ומשאיות. ריאן חיפש לעצמו חיים אחרים ולכן הוא הלך ללמוד כלכלה, במהלך הלימודים הוא החליט לשנות כיוון ולפנות לקריירה מוזיקלית. במקביל למוזיקה, בכדי להתפרנס, ריאן עבד בשלל עבודות זמניות מוזרות, תוכלו לראות רשימה חלקית שלהן בעמוד הויקיפדיה שלו.

    ריאן הוא דוגמה לאומנים שעבדו קשה בדרך להצלחה וזו גם דוגמה לכח האדיר של שירותי ההזרמה, בזכותם אני מכיר בעצמי וגם לכם אומנים חדשים מידי שבוע, כולל כאלה שנמצאים רחוק מאור הזרקורים של המיינסטרים.

    האלבום, Run Like a Bull, הוא אלבומו הרביעי של Ryan Culwel. הסגנון המוזיקלי באלבום הוא קאנטרי-רוק/אמריקנה. האלבום מתחיל מעט לאט, עם כמה קטעים שפחות תפסו אותי, אבל הוא הולך ותופס תאוצה, החל מהאמצע שלו בערך הוא מתגבש וכולל קטעי בלדות נהדרים עם יופי של עבודת גיטרה, כולל כמה סולואים יפיפיים.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:

    האלבום ב-Tidal

    עד כאן להפעם, שבוע נפלא ושנה טובה ומתוקה לכל קוראי האתר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן