fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • ספוטיפיי פלייליסט שבועי – Rosemary & Garlic

    פלייליסט שירי השבוע שלנו מורכב משירים חדשים ושירים מכל התקופות שהכרנו השבוע.

    השבוע אנחנו מצד אחד עם ביצוע אקוסטי מעודן של הלהקה ההולנדית, Rosemary & Garlic ומצד שני רמיקס פופי ואנרגטי לשיר של Hilla Peer.

    Rosemary & Garlic - Alfie - Acoustic

    הפלייליטס המלא מופיע בסוף הכתבה.

    שיר השבוע: L’Attirail & Sidi Bemol – Water and Fire

    מתחילים כרגיל משיר השבוע שלנו מהשבוע שעבר. הפעם זה היה שיתוף פעולה כל צרפתי בין ההרכב L’Attirail והמוזיקאי והיוצר ממוצא אלג׳יראי, Sidi Bemol. התוצאה היא יצירת פולק-בלוז אירופאית, מלודית ונעימה, שלא לוקחת את עצמה ברצינות מידי.

    שירים חדשים נוספים

    Rosemary & Garlic – Alfie – Acoustic

    הרכב הפולק המעודן מהולנד, Rosemary & Garlic עם גרסה אקוסטית יפיפיה לשיר מתוך אלבומם האחרון A Room of One’s Own, שהיה לאלבום השבוע שלנו לפני כמה חודשים.

    Hilla Peer – Addiction Baby feat. Beat to Groove Remix

    אז ככה, אני לא חובב גדול של מוזיקת פופ, ולרוב הביטוי רמיקס מעביר בי חלחלה ורעד מוזר ביד שרוצה ללחוץ על מקש ״הבא״ ולעבור לשיר הבא. הפעם מדובר ברמיקס מרשים, קצבי, קליט, דינמי ועם הפקה מעולה. כשזה מגיע לצד השירה הכל כך נעימה של הילה פאר, מדובר בקטע EDM פשוט מעולה.

    שירים מכל הזמנים שהכרנו השבוע

    Robert Ellis – On The Run

    יצירת פולק נקייה עד כדי עירומה של Robert Ellis. כשזה רק זמר וגיטרה, אין איפה להתחבא, וכששמים את כל הלב בשירה והנגינה ובמקרה הזה גם המילים של הזמר, התוצאה היא רגש וכנות שאי אפשר לעמוד בפניהם. כאן זה ביצוע לייב יפיפה, ברשימה תמצאו את גרסת האלבום.

    Yogi Lang – Early Morning Light

    הקטע האינסטרומנטלי הזה היה כל כך נוסטלגי עבורי, מכיוון שמצד אחד הוא שואף המון השראה מרוק ומטאל, של שנות ה-70 עד ה-90, אך הוא נותן להם טוויסט מעודן, כזה שמאפשר לי ליהנות ולהתרגש ממנו גם כיום, כשאני הרבה פחות מחובר לסגנון הזה.

    Aukai – Thaw

    נסיים הפעם ביצירה אינסטרומנטלית, המשלבת פסנתר וכלי מיתר בסינרגיה מופלאה. היצירה שייכת לאומן ממוצא גרמני בעל שם הבמה, Aukai.

    הפלייליסט המלא של השירים המומלצים של השבוע ב-Spotify

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן