fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • פלייליסט של רוק ומטאל נוסטלגי

    אחרי שנתקלתי בקטע יוטיוב של Iron Maiden לפני כמה שבועות, החלטתי לצאת למסע נוסטלגי אל העבר, התוצאה של המסע הזה היא פלייליסט של רוק ומטאל נוסטלגי.

    פלייליסט של רוק ומטאל נוסטלגי: Iron Maiden - Fear Of the Dark

    הסיפור שלי עם רוק ומטאל

    כשהתחלתי להאזין למוזיקה ברצינות באזור גיל 12, אז זה היה טייפ קלטות מונו, הסגנון הראשון שנמשכתי עליו היה רוק. הלהקה הראשונה שזכורה לי, היא להקת Scorpions הגרמנית. בהמשך הגיעו Metalica, Nirvana, Queen ועוד. בשלב יותר מאוחר הכרתי את Iron Maiden לצד להקות כמו Stratovarius הפינית. כשרציתי לחקור קצת את המקור של המטאל, האזנתי לדיסקוגרפיה המלאה של Black Sabbath. כמובן שגם האזנתי לשלוש הגדולות: Pink Floyd, Deep Purple ו-Led Zeppelin. ביום ההולדתי ה-25, הייתי בהופעה של Deep Purple בקיסריה.

    אהבתי מאוד גם להקות מודרניות יותר כמו להקות הגראנג׳ דוגמת Alice In Chains, ו-Soundgarden של כריס קורנל המנוח. אולי הפרק האחרון שלי באהבה לרוק ומטאל היה התאהבות קשה ועמוקה בלהקת הפרוגרסיב מטאל, Dream Theater. עד היום יש לי דיסקים של רוב האלבומים שלהם.

    בעשור האחרון התחיל לאט לאט תהליך של עידון וריכוך של הטעם המוזיקלי שלי, מבלוז רוק, כמו Gary Moore, לפופ-רוק כמו Fleetwood Mac ובשנים האחרונות הטעם נוטה יותר לג׳אז ופולק ובעיקר להכיר המון אומנים חדשים ופחות מוכרים.

    פלייליסט של רוק ומטאל נוסטלגי

    אם כך, זו הייתה ההשראה שלי לחזור לכל מיני קטעי רוק ומטאל שליוו אותי במהלך חיי. בחינה מדוקדקת של הרשימה תגלה, שהרבה מהשירים האהובים עלי היו בלדות של רוק ומטאל. כך שבהחלט יכול להיות שהבסיס לטעם שלי כיום, היה בעצם נטוע בי מאז הילדות.

    לפניכם התוצאה של המסע, פלייליסט, שהוא הסיפור של הטעם המוזיקלי שלי מהילדות ועד לשנות ה-30:

    האם להקת הרוק, או המטאל האהובה עליכם נמצאת בפלייליסט שלנו? ספרו לנו על איזה שירי רוק ומטאל אתם גדלתם.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן