fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • שיר השבוע – Adia Victoria

    שיר השבוע שלנו הפעם הוא סינגל חדש של הזמרת והכותבת, Adia Victoria, מתוך אלבום אוסף חדש, שחוגג את שיריה של Alice Randall.

    Adia Victoria - Went for a Ride

    Adia Victoria – Went for a Ride

    אנחנו עוקבים אחרי Adia Victoria כבר מזה כמה שנים והמלצנו בעבר על אלבומה Silences משנת 2019. Adia היא ילידת דרום קרוליינה, יחד עם חמישה אחים/אחיות. אביה הוא ממוצא טרינידדי, והמשפחה השתייכה לזרם נצרת שנקרא Seventh-day Adventists, שרואים בשבת כיום קדוש. בהמשך כשהיא גדלה הוריה התגרשו, המשפחה עזבה את הכנסייה, ואדיה הלכה בפעם הראשונה לבית ספר ציבורי. היא התקשתה להשתלב והחלה לכתוב כמנגנון התמודדות.

    בהמשך Adia ניסתה להצליח בניו-יורק וב-2010 עברה לעיר המוזיקלית, נאשוויל. הסגנון של Adia Victoria מתואר כ-Gothic Blues, זהו בלוז עדכני עם אפקטים ואווירה כניסייתית, בהחלט סגנון מעיין שהתפתח מהבלוז הקלסי.

    בסינגל החדש Adia Victoria עושה קאנטרי, למרות שגם לו היא מעניקה את הטוויסט הגותי שלה. הסינגל הזה מגיע מאלבום חדש בשם ״My Black Country: The Songs of Alice Randall״, זהו אוסף ביצועים של זמרות שונות לשיריה של הכותבת והמשוררת האמריקאית, Alice Randall, שידועה בתרומתה למוזיקת הקאנטרי. האלבום צפוי לצאת באפריל ובין המבצעות באלבום תוכלו למצוא זמרות נוספות שכיכבו בהמלצות שלנו כמו: Rhiannon Giddens, Valerie June, Allison Russell ו-Sunny War.

    השיר בספוטיפיי:

    הפלייליסט של כל בחירות “שיר השבוע” שלנו מכל הזמנים

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן