fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • שיר השבוע – Calum Graham

    שיר השבוע שלנו הפעם הוא יצירת גיטרה אינסטרומנטלית מרגשת במיוחד של גיטריסט ה-Fingerstyle הקנדי, Calum Graham.

    Calum Graham - It Was Always You

    Calum Graham – It Was Always You

    אני עוקב אחרי Calum Graham כבר כמה שנים ואני חושב שמדבר באחד מהגיטריסטים הכי עדכניים ומרגשים שיש. ממש לא מזמן המלצתי לכם על אלבומו החדש, Sympatheia. בנוסף, בחרתי באחת מהיצירות שלו בפלייליסט ״10 קטעים שכל חובב גיטרה חייב להכיר״.

    הסינגל החדש של Graham, שנקרא ״It Was Always You״, ריגש אותי ברמה של צמרמורת כבר כ-10 שניות בתוך היצירה, ולמרות שהיו כמה שירים מעולים שיצאו השבוע (ויכנסו לפליילסט השבועי שלנו בשבוע הבא), היה לי ברור שאבחר ביצירה הזו לשיר השבוע שלנו.

    בשנים האחרונות יוצא לי לשמוע המון מוזיקה אינסטרומנטלית, בעיקר ג׳אז, אבל לא רק. זה תמיד מדהים אותי כמה רגש ניתן להעביר בעזרת מוזיקה בלבד, בלי לומר אף מילה. אני חושב שהקטעים המרגשים ביותר הם קטעים שהם נקיים ומעט ״פשוטים״ יותר. קשה להסביר את זה, אבל משהו בפריטה והמקצב של ״It Was Always You״ פשוט נוגע לי ישר בלב.

    באותו פלייליסט של 10 קטעי גיטרה שהזכרתי, ישנה יצירה אחת שמרגשת אותי יותר מכל השאר, וזה הקטע Heroines של Jakob Bro (לינק לספוטיפיי). ההרגשה שהייתה לי כששמעתי השבוע את It Was Always You הזכירה לי בדיוק את אותה ההרגשה שהייתה לי כששמעתי לראשונה את Heroines, כך שאיזה ברירה הייתה לי חוץ מלבחור ביצירה הזו?

    השיר בספוטיפיי:

    פלייליסט של כל בחירות “שיר השבוע” שלנו מכל הזמנים

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן