fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • שיר השבוע – Elisa

    הפעם שיר השבוע שלנו הוא סינגל חדש השייך לאחת הזמרות הכי אהובות עלי, הזמרת והכותבת האיטלקיה, Elisa.

    Elisa - Quando Nevica

    Elisa – Quando Nevica

    שמה המלא הוא Elisa Toffoli והיא ילידת 1977. היא גדלה בעיירת Monfalcone בצפון מזרח איטליה, זו עיירה גבולית ולכן Elisa ספגה תרבויות מגוונות. היא החלה לכתוב כבר בגיל 11, בגיל 14 כבר הצטרפה ללהקה, בגיל 18 כבר עזבה לברקלי קליפורניה לעבוד על הסינגל הראשון שלה. בשנת 97 יצא אלבום הבכורה שלה.

    בהמשך Elisa הוציאה שלל שירים באנגלית ואיטלקית ושיתפה פעולה עם אומנים מגוונים כמו למשל Zucchero. ההיכרות שלי עם Elisa קרתה לפני שנים, כאשר צפיתי בהופעה מרגשת במיוחד של Andrea Bocelli הזמר האיטלקי הנפלא. להופעה קוראים Vivere Live in Tuscany והיא התרחשה בשנת 2007, זו אחת ההופעות היפות ביותר שאני מכיר גם בפן הוויזואלי, כיוון שהיא מתרחשת לעת שקיעה על גדות אגם בטוסקנה, וגם בפן המוזיקלי. ההופעה כוללת אומנים אורחים רבים, בין השאר את Elisa שביצעה שם דואט עם Andrea לשיר La Voce del Silenzio. מיד לאחר הדואט, Elisa נשארה לבדה וביצעה את הלהיט הגדול שלה, Dancing. הביצוע הלייב הזה נחרט בליבי כאחת מהופעות הווקל האהובות עלי ביותר בכל הזמנים.

    הנה הביצוע ביוטיוב:

    מאז אני עוקב אחרי Elisa ובאחד הביקורים שלי ב-Roma, גם נכנסתי לחנות מוזיקה ורכשתי אוסף שלה על גבי CD (האוסף נקרא Soundtrack 97-17). לאחר ששנים ניסיתי למצוא דרך לרכוש את אותה ההופעה, בסוף הצלחתי לרכוש אותה על גבי בלוריי ובכך השלמתי את המעגל.

    דרך אגב, רשימת שירי השבוע שלנו, שמצורפת בסוף הכתבה, החלה את דרכה בשנת 2019 והשיר השני באותה רשימה (שממויינת מהחדש לישן, כך שזה בעצם השיר הלפני אחרון) הוא Dancing של Elisa.

    בשנים האחרונות Elisa הוציאה בעיקר פרויקטים של פופ, שבכנות הרבה פחות התחברתי אליהם. היא התנסתה בסגנונות רבים במהלך הקריירה שלה וזה מה שבונה אותה כאומנית מגוונת. הסינגל החדש של Elisa הוא בלדה שקטה ונעימה שמאפשרת לקולה לקבל את המעטפת שמדגישה עד כמה מדובר בזמרת אדירה, ששרה באופן נקי ומרגש. בלי להבין אף מילה, השירה של Elisa פוגעת הישר בלבי ועל כן בחרתי בסינגל הזה כשיר השבוע שלנו.

    השיר בספוטיפיי:

    רשימת ההשמעה של כל בחירות “שיר השבוע” שלנו מכל הזמנים

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן