fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • שיר השבוע – Kimberose

    שיר השבוע שלנו הפעם הוא סינגל חדש של הרכב בשם Kimberose, שהסולנית שלו היא הזמרת הצרפתייה-בריטית, Kimberly Rose Kitson-Mills.

    Kimberose - I'm on a Roll

    Kimberose – I’m on a Roll

    היא נולדה בשנת 1991 בצרפת לאב בריטי ואם מגאנה. בהמשך היא גרה בלונדון ומקומות נוספים באנגליה. Kimberly למדה פסיכולוגיה באוניברסיטה, שם היא פגשה את הגיטריסט Anthony Hadjadj. בשנת 2013 היא השתתפה בגרסה הצרפתית של כוכב נולד, בה היא הגיעה עד לתוכנית הלייב השנייה. החוויה של Kimberly בתוכנית הייתה שלילית ופגעה בביטחון העצמי שלה.

    באותה השנה, Kimberly ו-Anthony התאחדו והקימו הרכב בתמיכה של ארגון צרפתי שעוזר לאומנים צעירים. בשנת 2015 הם צירפו אליהם את נגן הבס Paul Herry-Pasmanian והמתופף Fred Drouillard וכך נולד ההרכב Kimberose. אלבום הבכורה שלהם יצא בשנת 2019 ונקרא Chapter One, זהו אלבום מעולה שמזה כמה שבועות נמצא ברשימת ״האלבומים להמליץ עליהם שלי״. בשנת 2021 הם הוציאו אלבום נוסף בשם Out.

    הסינגל החדש של Kimberose נקרא I’m on a Roll והוא משלב בין פופ ל-R&B, הוא כולל עבודת הפקה מרשימה וקטעי סולו גיטרה נהדרים. הייתי מעדיף לו הקטע היה כולל פחות שימוש במילת ה-F, אבל זה קטע אישי שלי. הסאונד של השיר מעלף, והשירה מלאת רגש, באיזשהו מקום הרגשתי דמיון ל-Selah Sue, הבלגית.

    השיר בספוטיפיי:

    פלייליסט של כל בחירות “שיר השבוע” שלנו מכל הזמנים

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן