fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • שיר השבוע – Natalie Merchant

    שיר השבוע שלנו הוא סינגל ראשון מתוך אלבום חדש, שצפוי לצאת באפריל השנה לזמרת והכותבת האמריקאית, Natalie Merchant.

    Natalie Merchant feat. Abena Koomson-Davis - Come On Aphrodite

    Natalie Merchant feat. Abena Koomson-Davis – Come On Aphrodite

    Natalie Merchant היא ילידת ארה״ב, 1963. בשנת 1981 היא הצטרפה ללהקת הרוק האלטרנטיבית, 10,000 Maniacs, שם היא הייתה הסולנית והכותבת הראשית. לאחר 7 אלבומים, Natalie החליטה לעזוב את הלהקה ולפתוח בקריירת סולו. האלבום שצפוי לצאת באפריל ויקרא Keep Your Courage, יהיה אלבום האולפן התשיעי שלה.

    את Natalie Merchant גיליתי רק בשנים האחרונות. כשהתחלתי את פרויקט הכתבות שלי, ״זמרות שכדאי להכיר״, בו סיפרתי לכם על זמרות מדהימות שהכרתי בזכות ההצטרפות לשירות הזרמת המוזיקה של Spotify, הכנתי רשימה של הזמרות שאני רוצה לכתוב עליהן. אחת מאותן הזמרות הייתה Natalie Merchant. איכשהו את הפרק עליה דחיתי כל הזמן, דווקא בגלל שכל כך רציתי לכתוב עליה. בהמשך החלטתי להעביר את הפרויקט למתכונת של רשימת השמעה, מכיוון שלא הצלחתי למצוא זמן להקדיש אליו, במקביל לשאר העיסוקים.

    נקודה שאני חייב להתייחס אליה בהקשר של Natalie Merchant זה ביצועי השירה שלה. לאחרונה שמתי לב שאומנים שמגיעים לשירה מתחום הנגינה נשמעים אחרת. אני מדבר על אומנים כמו אבישי כהן, Nils Landgren או Hania Rani. כשהם שרים זה מרגיש כמו כלי נגינה נוסף, שמשתלב באופן הרמוני ומושלם עם שאר המוזיקה.
    Natalie Merchant נחשבת לכותבת/משוררת מצטיינת וכשהיא שרה אני פשוט מרגיש שהיא נותנת ביטוי למילים שלה באופן מושלם ממש, בדומה לאיך שאותם אומנים שהזכרתי נשמעים כמו מוזיקה, השירה שלה ״נשמעת״ כמו מילים וכתיבה. כל מילה מבוטאת בדיוק איך שהיא אמורה להיות. זו הסיבה שאני כל כך מתרגש בכל פעם שאני שומע את Natalie Merchant שרה.

    בסינגל החדש, Natalie פונה אל אלת האהבה. הנה הסבר של השיר כפי ש-Natalie תיארה זאת בראיון למגזין Dig!:

    ״Come On, Aphrodite is an invocation to the goddess of love and passion. In the lyrics, I list all the clichés we use to describe falling in love: being drunk and blind, over the moon, weak in the knees, and half out of our minds. For the Greeks, when the spirit of love descended, it was seen as a kind of assault; you would become powerless against an all-consuming, sweet madness. Amazingly, humans still crave it, in spite of the perils.״

    האזנה מהנה:

    השיר ב-Spotify:

    רשימת ההשמעה של כל בחירות “שיר השבוע” שלנו מכל הזמנים

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן