fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • שיר השבוע – Nouvelle Vague

    שיר השבוע שלנו הפעם הוא סינגל חדש, השייך ללהקת הפופ וגרסות הכיסוי הצרפתית, Nouvelle Vague.

    Nouvelle Vague - Night Shift

    Nouvelle Vague feat. Adah Dylan – Night Shift

    ההרכב Nouvelle Vague הינו פרויקט משותף של צמד המוזיקאיים הצרפתיים: Olivier Libaux ו-Marc Collin. משמעות השם Nouvelle Vague היא ״גל חדש״, וזו התייחסות משולשת גם לתקופת ה״גל החדש״ של הקולנועי הצרפתי בשנות ה-60, לתקופת ״הגל החדש״ במוזיקה בשנות ה-70 וה-80, משם מגיעים הרבה מהשירים שהלהקה מבצעת להם גרסות כיסוי וההתייחסות השלישית היא לז׳אנר הבוסה נובה, שזה ״גל חדש״ בפורטוגזית, וההרכב אוהבים לשלב גם אלמנטים של הז׳אנר הזה במוזיקה שלהם.

    האלבום הראשון של הלהקה יצא בשנת 2004 כשהקונספט שלו היה גרסות כיסוי המבוצעות בידי זמרות, שלא הכירו את השיר המקורי. כך למעשה הביצועים איבדו כל זיקה למקור והיוו אינטרפטציה חדשה לחלוטין לשירים שצמד המוזיקאים בחרו. בין ההרכבים שזכו לגרסות כיסוי באותו האלבום היו The Clash, Joy Devision ו-The Cure, שלושה הרכבים השייכים ל״גל החדש״.

    מחיפושים שערכתי ברחבי הרשת הבנתי שהסינגל החדש הינו חלק מאלבום שעתיד לצאת בקרוב, שכולו מחווה ללהקת Siouxsie and the Banshees הבריטית, זו להקת פוסט-פאנק ורוק גות׳י, שהוקמה בשנת 1976 ופעלה עד לשנת 1996 (עם חזרה זמנית בשבת 2002).

    השיר Night Shift הושפע מהסיפור של ג׳ק המרטש וכולל ליריקה אפלה, שמלווה באופן מבריק על ידי סאונד פופ גותי׳, אווירתי ומרתק. הזמרת שהפעם מלווה את קולה לפרוייקט היא Adah Dylan, זמרת צרפתייה, שהיא גם כותבת, מלחינה ו-DJ.

    השיר בספוטיפיי:

    פלייליסט של כל בחירות “שיר השבוע” שלנו מכל הזמנים

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן