fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • שיר השבוע – OSKA

    שיר השבוע שלנו הפעם הוא סינגל חדש השייך לזמרת והאומנית הצעירה מאוסטריה, OSKA, בעלת אחד הקולות הכי מרגשים שיש.

    OSKA - Like a Song

    OSKA – Like a Song

    OSKA היא זמרת צעירה מאוסטריה, היא נולדה בכפר קטן במדינה ובגיל 18 עברה לוינה על מנת ללמוד מוזיקה. היא הופיעה ברחובות בזמן שלמדה שירת פופ וג׳אז. כשההקלטות המקצועיות הראשונות שלה יצאו בשנת 2020. באותה שנה הכרתי את OSKA כשנטקלתי בשירה, Coming Home. אני זוכר עד היום את ההתרגשות שחשתי כששמעתי את השיר לראשונה. קולה של OSKA הוא קול מתקתק ובעל נשמה עתיקה ןלכן היא כבשה אותי לחלוטין. במשך היא הוציאה EP עם אומן הפולק, Stu Larsen, והיה נראה שהיא בדרך להגדיר את דרכה כאומנית פולק-פופ מרגשת.

    בשנת 2022 הגיע אלבום הבכורה שלה, My world, My love, Paris ולפחות אותי הוא השאיר דיי מאוכזב. אי אפשר לעמוד בפני הווקל של OSKA גם באלבום הזה, אבל במקום פולק מרגש, האלבום נטה יותר מידי לפופ, שהגדרתי כ״חסר מעוף״. אני חושב שהאכזבה הגיעה בעיקר על רקע הסגנון המוגדר והברור של הסינגלים שהיא הוציאה לפני האלבום.

    לאחר האלבום, OSKA הוציאה כמה גרסות אלטרנטיביות לשירים באלבום, שהראו את הבסיס הפולק-פופי, שהתחבא בתוך היצירות באלבום, ומבחינתי גם חשפו את הפוטנציאל והיופי של אותן היצירות. לדעתי האישית יש כאן דוגמא של מוזיקה נהדרת, שפשוט נארזה באריזה מתאמצת מידי במקום לחשוף את היופי והניקיון שבמוזיקה.

    כעת יצא ל-OSKA סינגל חדש בשם Like a Song ואני כל כך שמח שמדובר שוב ביצירה שמדגישה את הפוטנציאל האדיר של האומנית הזו. זו בלדת פולק-פופ מרגשת שנותנת את המקום הראוי לווקל המופלא של OSKA, לצד ליווי מעודן, שמזכיר מדוע כל כך התרגשתי מהיוצרת הזו מלכתחילה. אני מקווה מאוד שזו ההתחלה של קביעת מסלול להגדרה שלה כאומנית ושכך ישמעו האלבומים הבאים שלה.

    השיר בספוטיפיי:

    פלייליסט של כל בחירות “שיר השבוע” שלנו מכל הזמנים

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן