fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • שיר השבוע – Paul Smith

    שיר השבוע שלנו הפעם הוא קטע פולק בריטי, שמשמר את הסאונד הקלסי של הז׳אנר. זהו שיתוף פעולה בין Paul Smith ו-Rachel Unthank, חברת ההרכב The Unthanks.

    Paul Smith, The Unthanks - What Maks Makems

    Paul Smith, The Unthanks – What Maks Makems

    הקטע הזה מגיע כחלק מפרויקט של Unthank : Smith, שיתוף פעולה בין Paul Smith ו-Rachel Unthank, חברת להקת The Unthanks.

    להקת The Unthanks זכתה כבר בכבוד להיבחר לשיר השבוע שלנו בשנה שעברה עם הקטע The Old News. מדובר בלהקה, שמשלבת בין פולק בריטי קלסי לצד מוזיקה עדכנית יותר. הלהקה נקראת על שם שתי האחיות  Rachel & Becky Unthank.

    Paul Smith מוכר בעיקר כסולן של הלהקה הבריטית, Maximo Park. בגיל 12 פול החל להימשך אל מוזיקה ולמד לנגן על גיטרה ספרדית שהייתה להם בבית. בגיל 17 הוא הקים להקה יחד עם זוג תאומות זהות, ללהקה היה את השם המאוד מקורי, ״Me and the Twins״. הלהקה המשיכה להופיע בזמן שפול למד היסטוריה של אומנויות ואת השפה האנגלית באונברסיטת ניוקאסל. הלהקה התפרקה לאחר שפול קיבל הצעה להצטרך ל-Maximo Park. במהלך הקרירה שלו, פול אסף שירים שלו שפחות התאימו לסגנון של הלהקה והקליט אותם עם חברים, כך יצא שהוא הוציא גם כמה אלבומי סולו הנאים בין מוזיקה מעודנת ליותר ניסיונית.

    הקטע What Maks Makems הוא מחווה מעודנת וקצרה לפולק בריטי. הסגנון הזה תמיד גורם לי להרגיש כאילו חזרתי אחורה בזמן, משהו בסאונד המעודן של פריטת הגיטרה וגם הווקל פשוט מרגישים מתקופה אחרת. אז השבוע בזכות הקטע הזה, מאוד התחשק לי לעצום עיניים ולהיות באותה התקופה.

    האזנה מהנה:

    השיר ב-Spotify:

    רשימת ההשמעה של כל בחירות “שיר השבוע” שלנו מכל הזמנים

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן