fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • שיר השבוע – Queen

    שיר השבוע שלנו הפעם הוא מפתיע במיוחד, זהו סינגל חדש של להקת Queen עם פרדי מרקורי המנוח. מדובר בקטע שלא שוחרר קודם.

    Queen - Face It Alone

    Queen – Face It Alone

    אז נכון, התופעה של שירים חדשים, או אפילו אלבומים שלמים, של אומנים שאינם עוד איתנו היא דיי שכיחה בשנים האחרונות, עדיין לא ציפיתי לזה. את להקת Queen האגדתית, אין שום צורך להציג, אחת מאבות הרוק הקלאסי. אין מי שגדל בשנות ה-80 שלא גדל על הלהיטים הגדולים של הלהקה כמו We Will Rock You או We Are The Champions.

    הלהקה הוקמה בשנת 1970 והסגנון שלה בהתחלה הושפע רבות מרוק פרוגרסיבי ורוק כבד, אך בהמשך התפתח לסגנון שמתאים יותר למיינסטרים וכונה ״רוק איצטדיונים״.

    הסולן האגדי של הלהקה, פרדי מרקורי נפטר בשנת 1991 מסיבוך של מחלת האיידס. מאז ועד היום שני חברי הלהקה המקוריים, בריאן מאי על הגיטרה ורוג׳ר טיילור על התופים, עשו כל שביכולתם להנציח את מורשת הלהקה, הם המשיכו לצאת למסעי הופעות ואף הקליטו חומרים חדשים עם פול רוג׳רס בתפקיד הסולן.

    הקטע Face It Alone הוקלט במקור בסוף שנות ה-80 כחלק מהעבודה על האלבום The Miracle, שיצא בשנת 1989. זהו אלבום שאני אוהב במיוחד. השיר הזה בסופו של דבר נחתך ולא נכנס לאלבום ונשכח עד לאחרונה. כעת השיר יוצא כסינגל וכנראה שבהמשך גם תצא מהדורה מיוחדת של האלבום כולו שתכלול אותו.

    הסאונד הוא כל כך טיפוסי ל-Queen, יחד עם זאת המאסטרינג מרגיש מודרני ועדכני. כמובן שהדבר המדהים ביותר הוא לשמוע שוב את קולו הנדיר של פרדי מרקורי, אחד הסולנים הכרזמטיים והמוכשרים בתולדות המוזיקה.

    האזנה מהנה:

    השיר ב-Spotify:

    רשימת כל בחירות ״שיר השבוע״ שלנו:

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן