fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • שיר השבוע – Stratovarius

    שיר השבוע שלנו הפעם הוא סינגל חדש של להקת המטאל הפינית, Stratovarius, להקה שאני עוקב אחריה כשני עשורים.

    Stratovarius - Frozen in Time

    Stratovarius – Frozen in Time

    להקת Stratovarius נוסדה ב-1985, הם נחשבים שייכים לז׳אנר ה-Power Metal. מאז היווסדתה של הלהקה הם עברו שלל שינויי הרכב, שלוו בכאוס ולא מעט דרמה כיאה ללהקת מטאל. ההרכב הנוכחי אינו כולל אף אחד מהחברים המייסדים, כשהוותיק בחבורה הוא הסולן, Timo Kotipelto, שנמצא בלהקה מאז 1994.

    למי שעוקב אחרי ההמלצות שלי, יודע שנדיר למצוא המלצות מטאל אצלינו, אבל בעברי הייתי חובב מטאל. הלהקות האהובות עלי במשך שנים היו Dream Theater ו-Stratovarius. בנוסף ללהקות קלאסיות כמו Iron Maiden, Black Sabbath ועוד. כיום אני פשוט לא נהנה לשמוע את המוזיקה הזו כבר, ניסיתי לשמוע קצת מהחומרים של Dream Theater מהשנים האחרונות, וזה כבד מידי לאוזן שלי.

    הסאונד של להקת Stratovarius משלב בין כמה ז׳אנרים של מטאל, הראשי הוא Power Metal, אבל הם משלבים גם Progressive Metal ו-Symphonic Metal. אני תמיד מצאתי את הסאונד שלהם מלודי ונעים. באלבומים שלהם לא פעם יש גם שילובי בלדות, שחלקן לא קשורות למטאל כלל.

    לאחרונה הלהקה הוציאה שלל סינגלים והם כנראה נמצאים בדרך לאלבום חדש. אני מופתע לומר שאני עדיין נהנה מאוד לשמוע את המוזיקה שלהם, והסינגל החדש, Frozen in Time, משלב מקהלת ליווי והמון מלודיה, יחד עם המקצב המטאלי והגיטרות, הוא פשוט תענוג ולכן זהו שיר השבוע שלנו.

    דרך אגב, זה השבוע השני ברציפות ששיר השבוע שלנו מגיע מפינלד, אחרי שבשבוע שעבר בחרנו בשיר של Ida Elina.

    האזנה מהנה:

    השיר ב-Spotify:

    רשימת כל בחירות ״שיר השבוע״ שלנו:

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן