fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אניגמה בחיפה – חנות מקצועית עם אווירה משפחתית

    ביום שישי האחרון קפצנו לביקור בחנות אניגמה אשר בחיפה. שם פגשנו את הבעלים, ישראל לופו וישבנו איתו לשיחה קצרה במסגרת פרויקט ״האנשים מאחורי הצלילים״ שלנו.

    אניגמה

    אניגמה הינה חנות בוטיק בעלת אווירה משפחתית. בחנות תמצאו תצוגה מגוונת. בין השאר ראינו שם רמקולים מבית Focal, KEF, Cabasse, Bowers & Wilkins, Elipson, Sonus Faber ועוד, לצד מגברים ואלקטרוניקה של חברות כמו Anthem, Marantz, NAD ו-Bluesound. החנות כללה גם מגוון מסכים, לרבות מסכי OLED מבית LG וסמסונג.

    ראינו את ישראל מקבל את פני הלקוחות עם חיוך ענק. לנו הוא סיפר לאחר מכן, שמדובר בלקוחות חוזרים ושאין דבר משמח יותר מכך עבורו. ישבנו לשיחה קצרה עם ישראל, בה הוא סיפר לנו מעט על הרקע שלו ועל בית העסק אנגימה.

    אניגמה כיום

    אניגמה

    אניגמה מתמחה כיום בפרויקטים ותשתיות של בית חכם, עם דגש על לקוחות עיסקיים: משרדים, חנויות, מלונות ובנייה חדשה. על הפרויקטים, לצד ישראל, אחראי גם מנהל הפרויקטים שלו, אלעד אדרי. צוות המתקינים של אניגמה הם יוסי מיכאלביץ ומוטי סוויסה.

    בין הפרויקטים הגדולים של אניגמה תוכלו למצוא את משרד עורכי הדין היוקרתי, נאשיץ בראנדס אמיר, מלון הבוטיק, מונטה מאריו, אשר בטוסקנה איטליה ואפילו התקנה ראשונה בישראל של מסך Micro LED יוקרתי.

    הנה כמה תמונות מהפרויקטים של אנגימה:

    מעט על ישראל לופו

    ישראל שירת בחיל הים, ומודל הספינה שעומד בדלפק מאחוריו, ממלא אותו גאווה ונוסטלגיה עצומה. בהמשך הוא למד חשמל וסיים גם תואר שני במנהל עסקים. ישראל עבד במשך שנים בחברת גדות תעשיות ביוכימיה, שם הוא התקדם לתפקידי ניהול וזכה להצלחה. עם השנים הוא הרגיש שחיקה מהתפקיד, ואת ההנאה והסיפוק, שהיו חסרים לו בעבודה, הוא קיבל מתחום האודיו והקולנוע הביתי. ישראל סיפר לנו על כך שהוא היה כותב סקירות לרסיברים של קולנוע ביתי עבור האתר HomeTheater.

    באחת השיחות של ישראל עם חבר מהעבודה, עלה הרעיון של לפתוח עסק, על מנת להגשים חלום ולעבוד בתחום, כלפיו ישראל חש אהבה אמיתית. כך בעצם נולד הרעיון של ״אניגמה״, שנקראה כך משום שהיא נולדה בתור ״חידה״, או משהו ״לא ברור״, שבער בישראל.

    תחילת הדרך של אניגמה

    ההתחלה הייתה מלווה בעבודה קשה מסביב לשעון, ישראל היה מוכר ואז גם מתקין בעצמו, לא פעם עד השעות הקטנות של הלילה. תקופה זו אפשרה לישראל ללוות את לקוחותיו הראשונים כל הדרך מרגע הרכישה ועד להתקנה הסופית. בנקודה זו נקבעו הערכים עליהם העסק מושתת. ציוד אודיו אפשר לקנות בהרבה חנויות בארץ, אך הייחוד של אניגמה הוא בליווי עד לסיום המוצלח של ההתקנה. לישראל יש כיום כמה עובדים מתקינים והוא שיתף אותנו במערכת היחסים החמה שלו עם עובדיו והקווים המנחים שלו. כשישראל בונה תוכנית התקנות עבור לקוח, הוא דואג להגיש הצעת מחיר רק אחרי שכל הפרטים סגורים, בכך הוא מבטיח שהלקוח מקבל בדיוק את מה שהוא הזמין ולא צריך להוסיף תשלום בעת ההתקנה.

    אניגמה
    אני עם ישראל לופו

    היה לנו לעונג גדול להכיר את ישראל, פגשנו אדם שקל לראות עד כמה הוא אוהב את תחום האודיו/וידאו, את העסק שלו ועד כמה קהל הלקוחות שלו חשובים לו. 

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן