fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • ביקור בחנות קרוסאובר – Crossover

    ביום שישי האחרון התנענו שוב את הרכב ויצאנו לבקר בחנות הסטריאו והקולנוע ביתי המקצועית התל-אביבית, קרוסאובר – Crossover.

    החנות ממוקמת ברחוב אלנבי 128, לא רחוק משדרת רוטשילד, בקיצור בלב ליבה של תל אביב.

    קרוסאובר - Crossover

    היכרות קודמת שלי עם קרוסאובר

    אני מכיר את החנות במשך שנים, לפני כחמש שני כשעברתי לבית חדש רכשתי בקרוסאובר מקרן, מסך הקרנה וזוג רמקולים שקועי תקרה עבור Dolby Atmos. האמת היא שאני זוכר עד היום כמה שגעתי את רועי בטלפון עם שאלות עד שבחרתי במקרן מדגם Sony HW45. שנה לאחר מכן חזרתי לקרוסאובר על מנת לרכוש את מסך ה-OLED הראשון שלי, ה-LG E8, גם אז זכיתי להדגמה והשוואה בין כמה דגמים כולל הסברים מפורטים.

    מה תוכלו לראות אצל קרוסאובר כיום

    בחנות פגשו אותנו שלומי אלגרסי ורועי עזריהו, הבעלים בשותפות של קרוסאובר.

    כשהגעתי לחנות הפעם, לא זיהיתי כמעט את המקום. מסתבר שמאז הביקור הקודם שלי, קרוסאובר רכשו את החנות השכנה והגדילו פי שניים את שטח החנות שלהם. כעת החנות מורכבת מארבעה אזורי תצוגה.

    באזור הכניסה תוכלו להתרשם מכמה מסכים וגם לשבת בנוחות לסגור עיסקה, או סתם לתפוס שיחה עם שלומי ורועי.

    קרוסאובר - Crossover

    בנוסף בחלל הכניסה תוכלו להתרשם מרמקולים של חברת Morel הישראלית וגם מהסאונדבר הראשון שלהם, ה-Morel Soundhall 1, אותו זכינו לסקור בבכורה עולמית בשנת 2021. עוד באזור הכניסה תוכלו למצוא אוזניות, כבלים, סטרימרים מבית Bluesound ואת העמוד המרשים הבא שכולו מורכב מפטיפונים של חברת Thorens.

    קרוסאובר - Crossover

    אזור ההדגמה הבא מיועד להדגמות של קולנוע ביתי, כאן תוכלו להתרשם מכמה סטים של מערכות קולנוע ביתי. רמקולים ממותגים כמו KEF. Klipsch, Polk Audio, Goldenear, Sonus Faber ועוד לצד רסיברים מבית Yamaha, Marantz, Pioneer ומותגים נוספים.

    חלל התצוגה השלישי הינו חדר מעוצב ומודרני, שכולל שולחן בר מזמין עם מכונת קפה. כאן תוכלו להתרשם משלל פתרונות של רמקולים מוגברים, כמה מסכים נוספים וגם מערכות אודיו ברמות כניסה וביניים. בין המותגים המוצגים כאן תוכלו להתרשם ממבחר הכולל את B&O, KEF, Bowers & Wilkins, Anthem, Elipson, Arcam, Dynaudio, Magnat, Devialet ועוד.

    החדר האחרון הוא חדר הסטריאו בו תמצאו את הציוד היקר יותר. מבחר המותגים מגוון ומאפשר להתרשם מכמה רמות מחיר עם דגש על ציוד המספק תמורה גבוהה למחיר בכל קטגוריה. בין המותגים שהוצגו בחדר ראינו את Dynaudio, Dali, Bowers & Wilkins, Sonus Faber, KEF, KLH, HiFi Rose, NAD, Teac, Polk Audio, Vincent, Goldenear ופטיפון של Thorens.

    קרוסאובר - Crossover

    ביחס לצפיפות המוכרת של תל אביב, החנות של קרוסאובר הינה מרווחת ומשדרת רוגע. אין כאן עומס אינסופי של רמקולים, אלא חללים נעימים, המאפשרים באמת להתרשם מהמערכות שיש בחנות.

    בכל חדרי התצוגה, מלבד חדר הסטריאו, תלויים גם המסכים המתקדמים בשוק להתרשמותכם, בין השאר מסכי ה-OLED וה-Mini LED של חברת LG.

    על קרוסאובר והבעלים שלומי ורועי

    ישבנו לשיחה עם שלומי ורועי, הם סיפרו לנו מעט על ההיסטוריה של קרוסאובר, שהוקמה בשנת 2012. היה קל לראות עד כמה העסק הזה הוא הבייבי של שניהם. שלומי סיפר לנו על כך שהוא עבד שנים בסיריוס ואז החליט להקים עסק משלו. שלומי הוא איש של אנשים, הוא גאה מאוד בקשרי הלקוחות של קרוסאובר ובאותה מידה גם במערכות היחסים ארוכות השנים שלהם עם היבואנים השונים. רועי הוא טיפוס שקט יותר, אבל ברגע שהשיחה עוברת לכיוון של ציוד, קל לראות שהוא אינצקלופדיה של ידע, מהאנשים האלה שזוכרים לא רק את הדגמים, אלא ממש את המפרטים של הדגמים השונים ולא רק של המותגים שנמצאים אצלהם בחנות.

    עובדה מעניינת על קרוסאובר ששלומי סיפר לנו, הייתה שהמכירות שלהם מתחלקות חצי חצי בין מסכים לציוד אודיו. כך שקרוסאובר מציעים פתרון שלם ומאוזן ללקוחות שלהם, גם מסכים איכותיים וגם מערכות אודיו משובחות.

    קרוסאובר - Crossover
    בתמונה: אני עם רועי מימין ושלומי משמאל

    שמחנו מאוד לבקר בקרוסאובר ולשוחח עם שלומי ורועי, אנחנו בוודאי נחזור שוב וכמובן ממליצים גם לכם בחום לבקר בחנות המודרנית והמזמינה הזו.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן