fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • ביקור במקום החדש של ברנד אודיו

    חנות הסטריאו והקולנוע הביתי המקצועית מהוד השרון, ברנד אודיו, עברו למקום חדש ואנחנו קפצנו לביקור התרשמות ושיחה קצרה עם הבעלים, אמיר ברנד.

    ברנד אודיו

    על החנות החדשה של ברנד אודיו

    החנות החדשה ממוקמת בכתובת הנגר 5ב, הוד השרון. בלב אזור תעשייה והייטק יוקרתי. לאחר 7 שנים במקום הקודם, הבעלים, אמיר ברנד, החליט להגשים חלום ולעבור למקום וחלל חדשים.

    החנות החדשה מהווה שדרוג רציני עבור ברנד אודיו. הסביבה שקטה יותר, החללים מסודרים, מעוצבים ומזמינים. פשוט המקום המושלם להיעלם בו אל תוך המוזיקה האהובה עליכם.

    החנות החדשה מחולקת לשלושה אזורים ומשדרת אווירה נעימה של חנות בוטיק אקסקלוסיבית. בחלל של אזור הכניסה תוכלו להתרשם מרמקולים שקועים, מדפיים וגם מקרן ultra short throw מרתק של Epson, ללא ספק פתרון ההקרנה המודרני ביותר בשוק כיום.

    האזור השני כולל מערכות אודיו בטווח הביניים-גבוה, כלומר טווח מחירים משוער של עד 40-50 אלף ש״ח. המותגים שראינו שם כללו בין היתר את Proac, Luxman, Yamaha, Vincent, KEF, Naim Audio, Sonus Faber ועוד מותגים רבים וטובים. 

    הקרם דה לה קרם נמצא בחדר ההייאנד. שם מוצבים הצעצעים היקרים באמת, כולל המותגים ביבוא ברנד אודיו, כמו T+A ו-Cary Audio.

    בנוסף, התרשמנו ממערכת מבית קבוצת Audio Group Denmark, אחת מקבוצות המותגים המעניינות ביותר שנחתו בארץ בשנים האחרונות. המערכת הייתה מורכבת מרמקולים מדגם Borresen Z2 Cryo, מגבר משולב Aavik u-180 עם סטירמר וממיר מדגם Aavik S-180. הסאונד היה מאופיין בדינמיות וניקיון יוצאים מין הכלל. אנו ממליצים לכם בחום להגיע להתרשם בעצמכם.

    שיחה קצרה עם אמיר ברנד, הבעלים של ברנד אודיו

    מה הן הסיבות למעבר ומה נותן לך החלל החדש שלא היה בחנות הקודמת?

    ״ראשית חדר ההיאנד שהיה ממוקם במרתף בחנות הקודמת הגביל אותי מבחינת היכולת להציג שם רמקולים גדולים. השינוע של המוצרים בחנות היה מסורבל מאוד. שתי בעיות נוספות היו בחלל הקודם. הראשונה הייתה החשיפה, לקוחות שהגיעו לחנות למעלה לא נחשפו במידי גם לציוד הקצה, שהיה במרתף. הבעיה השנייה הייתה הנגישות, המקום פשוט לא היה מונגש פיזית לכלל האוכלוסיה.

    בחנות החדשה כל החללים וחדרי ההדגמה מונגשים, כל לקוח רואה בקלות את כל החללים ואני רואה בפועל שלקוחות מתעניינים יותר, שואלים יותר וחשופים יותר למבחר המוצרים של החנות. יתרונות נוספים הם היכולות לעשות אירועים במקום. לסיום ישנה גם אפשרות של הרחבת החנות והוספה של חללים נוספים בהמשך״.

    שתף אותנו בתוכניות לגבי חדר ההייאנד

    ״בחדר ההייאנד ישנם שתי קירות להדגמה, בכל קיר התכנון הוא להציג שני דגמים של רמקולים ומספר סוגים של מגברים ואלקטרוניקה. בקיר אחד יהיו המותגים בייבוא שלי, T+A, Cary Audio ו-Electrocompaniet ואילו בקיר השני תהיה תצוגה מתחלפת של מיטב המותגים בשוק בשיתופי פעולה עם ברנד אודיו. בקרוב יהיו הפתעות ושיתופי פעולה מפתיעים״.

    תרשה לי מעט להקשות אליך, ברגע שאתה גם יבואן וגם חנות, האם לא תהיה עדיפות למותגים שלך?

    ״לא קורה אצלי דבר כזה, כל לקוח שמגיע ומעוניין במוצר מסוים, יקבל הדגמה של אותו המוצר. במידה והלקוח ישאל ויתעניין, כמובן שאספר להם על המותגים, אך אני מתייחס לכל המותגים בחנות באופן הוגן ושווה״.

    סיכום

    כל ביקור אצל ברנד אודיו תמיד היה חגיגה ובמקום החדש האופי מרגיש בוגר יותר ומזמין יותר. אנחנו מאחלים לאמיר ברנד היקר המון בהצלחה במקום החדש שלו ומזמינים אתכם לבוא, לחוות ולהתרשם מחנות בוטיק מודרנית ועדכנית של תחום האודיו-וידאו.

    שימו לב, עד סוף חודש אפריל ברנד אודיו מזמינה אתכם למבצעי טרייד-אין מיוחדים, כל הפרטים כאן.

    הכתובת: הנגר 5ב, הוד השרון.
    לאתר של ברנד אודיו

    ברנד אודיו
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן