fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • ביקור בסטריאו שופ ושיחה עם דביר אלטיט ועודד רוזנהפט

    ביום שישי האחרון יצאנו הדרכים והצפנו כל הדרך לחיפה בשביל לבקר את חברינו מ”סטריאו שופ“, ועל הדרך גם להוכיח, שאין אף מוסד סטריאו איכותי שהוא מחוץ לטווח של AVReviews.

    ביקור בסטריאו שופ ושיחה עם דביר אלטיט ועודד רוזנהפט
    מימן: עודד רוזנהפט, במרכז עבדכם הנאמן ומשמאל: דביר אלטיט

    החנות ובית העסק סטריאו שופ, ממוקמים בחוצות המפרץ, בבניין שקט וצדדי, מחוץ להמולה של אזור הקניות הגדול. הדבר הראשון שתפס לנו את העין כשנכנסו לחנות, זה הסדר המופתי ועד כמה שהמקום מרווח.

    במקום פגשנו את דביר אלטיט, הבעלים של בית העסק ואת עודד רוזנהפט, האחראי על צד הקמעונאות והאתר של סטריאו שופ.

    החנות של סטריאו שופ מחלוקת לשלושה אזורים. תחילה אולם הכניסה שכולל מספר דגמי טלוויזיות, סאונדברים ורמקולי Bluetooth.

    ביקור בסטריאו שופ ושיחה עם דביר אלטיט ועודד רוזנהפט

    החדר הגדול כולל תצוגה של שלל רמקולים מרמות כניסה ועד לרמות הביניים. החלל מחולק לשלושה אזורי השמעה, עם מגוון מרשים של מגברי סטריאו וקולנוע ביתי. מותגי הרמקולים שתוכלו למצוא שם הם Triangle, Klipsch, Bowers & Wilkins, KEF ועוד. מבחינת מגברים, תוכלו להתרשם ממגברים מבית NAD, Marantz, Arcam, Denon, Yamaha, Rotel.

    החדר השלישי הוא חדר ההיי-אנד והקולנוע. זהו חדר מעוצב להפליא, שפשוט עושה חשק להתרווח על הספה וליהנות מאיזה סרט טוב או להאזין למוזיקה משובחת. בחדר הזה תוכלו להתרשם מהסדרות הגבוהות של רמקולי Triangle, רמקולים יוקרתיים מבית Sonus Faber, המגברים המדהימים של McIntosh ומערכת קולנוע מושקעת עם רמקולי Klipsch בתקן THX. החדר כולל מסך הקרנה איכותי ויוקרתי, שהוא acoustically transparent, כלומר מאפשר להתקין רמקולים שקועים מאחוריו ולהעביר את הסאונד שלהם דרכו, ומקרן איכותי מבית Epson.

    ביקור בסטריאו שופ ושיחה עם דביר אלטיט ועודד רוזנהפט

    בנוסף, ישנו גם חדר ישיבות, בו דביר נפגש עם מעצבים ומתכננים של הפרויקטים שלהם בנושא בית חכם.

    כפי שציינו בהתחלה, מדובר במקום מרווח, גם מבחינת השטח, אבל גם בזכות הסידור של הציוד בחנות. סידור הציוד מהווה פרופורציה נהדרת בין מבחר עשיר לבין לא לייצר תחושה של עומס יתר, שבין השאר גם פוגעת בסאונד.

    ביקור בסטריאו שופ ושיחה עם דביר אלטיט ועודד רוזנהפט

    דביר הקים את החנות כבר בשנת 1998, הוא עשה זאת מאהבה לעולם הסטריאו. לפני-כן, הוא עבד בחברות ייבוא בתחום האודיו והכיר את הצד העסקי של התחום משם. עם השנים סטריאו שופ נכנסו גם לעולם הרחב, שנכנס תחת ההגדרה של “בית חכם ופרויקטים”. השירותים שסטריאו שופ מספקים כוללים תכנון ועיצוב חללי האזנה ביתיים ועבור עסקים, כגון חנויות, רשתות בתי קפה ועוד. בנוסף, תכנון וביצוע של מערכות תקשורת וחשמל חכם. על צד הפרויקטים דביר מפקח בעצמו, בעוד הצד הקמעונאי הוא באחריותו של עודד.

    קל לראות ששניהם אנשים שחיים את התחום, מבינים אותו עד עומקו ומלאים באהבה לעולם הסאונד והקולנוע.

    ביקור בסטריאו שופ ושיחה עם דביר אלטיט ועודד רוזנהפט

    לאחרונה דביר וסטריאו שופ נכנסו גם לעולם הייבוא, באמצעות חברת הבת Audio Expert. המותג הראשון שהם בחרו לייבא, ולמעשה בכך להחזירו לארץ, זהו מותג הרמקולים הצרפתי Triangle. יצא לנו לסקור כבר שני רמקולים מבית טריאנגל (ה-Elara LN01A, ו-Borea BR03), ואנחנו חושבים שמדובר במותג, שמציע ביצועים גבוהה ותמורה אדירה למחיר.

    ביקור בסטריאו שופ ושיחה עם דביר אלטיט ועודד רוזנהפט

    תחום הייבוא מרגש מאוד את דביר והוא הבטיח לנו הפתעות נוספות בקרוב, גם מבית Triangle, אבל לא רק (כמה שניסנו להוציא ממנו מידע נוסף, דביר נשאר איתן ועמד בחקירות שלנו בגבורה ראויה להערכה).

    מעבר לכך שדביר ועודד הם אנשי שיחה מהנעימים שיצא לנו לפגוש, יש משהו קסום ומרגיע גם בהם ובאופן כללי באווירה בסטריאו שופ. אולי זה המרחק מכל ההמולה של המרכז, אולי זה פשוט האופי שלהם, או אולי זה השילוב של שניהם.

    לסיום, שוחחנו עם דביר ועודד בנושא שיתופי פעולה אפשריים, ואנחנו מקווים מאוד שבקרוב תוכלו ליהנות מהפירות של שיתופי פעולה אלה.

    ביקור בסטריאו שופ ושיחה עם דביר אלטיט ועודד רוזנהפט

    אנחנו מודים לדביר ועודד על האירוח החם, זה היה תענוג אמיתי עבורנו לבקר בסטריאו שופ, ואנחנו ממליצים לכם בחום לעשות זאת גם.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן