fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אוזניות השנה 2023 ומקורות האודיו של השנה של אתר AVReviews

    בכתבה השלישית שלנו בסדרת הכתבות של מוצרי השנה אנחנו בוחרים את אוזניות השנה 2023 וגם את המקורות הדיגיטליים והאנלוגים של השנה.

    אחרי שבחרנו את הרמקולים הטובים של השנה, ואת הזוכים שלנו בפרס מגבר השנה, בכתבה זו נשלים את מערכת הסטריאו עם המקורות הדיגיטליים והאנלוגיים הטובים ביותר, אבל תחילה נבחר את אוזניות השנה שלנו.

    אוזניות השנה 2023 ומקורות האודיו של השנה של אתר AVReviews

    *גילוי נאות: שניים מהמוצרים הזוכים בפרס בכתבה זו הם מוצרים שבחרתי לרכוש לעצמי.

    אוזניות השנה 2023

    השנה התמקדנו באוזניות אלחוטיות, הנה האוזניות שהכי הרשימו אותנו השנה.

    אוזניות TWS של השנה 2023: Sony WF-1000XM5

    שנתיים אחרי דגם הדגל הקודם בטכנולוגיית ה-TWS, חברת Sony מציגה דגם דגל חדש, ה-Sony WF-1000XM5. הדגם החדש מציג שיפור ניכר, המתבטא בעיצוב מושקע, הקטנה משמעותית של הגודל והמשקל, ביצועי ANC מרשימים ביותר וסאונד נקי ומאוזן.

    כשכל זה מגיע עם אפליקציית שליטה מתקדמת ושלל תכונות כמו פרופיל סאונד מותאם אישית וה-Adaptive ANC, התוצאה היא אוזניות שעונות בדיוק להגדרה של אוזניות דגל בטכנולוגיית TWS בשנת 2023.

    לסקירה המלאה שלנו של Sony WF-1000XM5

    אוזניות TWS של השנה 2023: Sony WF-1000XM5

    אוזניות אלחוטיות של השנה 2023: T+A Solitaire T

    האוזניות T+A Solitaire T מובילות את שוק אוזניות אלחוטיות פרימיום, שמהווה את אחת המגמות החמות בשוק האוזניות האלחוטיות. ההתקדמות בטכנולוגיית ה-Bluetooth גרמה ליצרנים רבים להשיק דגמים יקרים מאיי פעם של אוזניות אלחוטיות מתוך הבנה שכעת הן יכולות להציג רמת ביצועים שמצדיקה מחיר פרימיום. בנוסף אוזניות אלה יכולות לתפקד גם כאוזניות חוטיות ולייתר את הצורך בלרכוש גם וגם.

    ה-T+A Solitaire T קובעות רף חדש, גם מבחינת המחיר של אוזניות אלחוטיות עם מנגנון ANC, אבל חשוב מכך, הן מציבות רף חדש של איכות בנייה וביצועי סאונד. עם רמת ניקיון חסרת תקדים ובמה עוטפת על גבול הלא הגיונית באוזניות גב סגור, ה-T+A Solitaire T יגרמו לכם לשכוח את כל מה שחשבתם על אוזניות Bluetooth.

    לסקירה המלאה שלנו של T+A Solitaire T

    אוזניות אלחוטיות של השנה 2023: T+A Solitaire T

    מוצרי אודיו דיגיטלי של השנה 2023

    רוב צרכני האודיו המודרנים משתמשים באודיו דיגיטלי בין אם מדובר בקבצים מקומיים, שירותי הזרמה, יוטיוב או CD. מהניסיון שלנו, במערכת המבוססת על מקור דיגיטלי, רכיב הממיר, או ה-DAC אם תרצו, הינו רכיב מפתח לקבלת סאונד איכותי לא פחות מהמגבר.

    בקטגוריית מוצרי אודיו דיגיטלי של השנה 2023, אנחנו בוחרים בשני מוצרים אשר יכולים לשדרג את חוויית הדיגיטל במערכת שלכם.

    ממיר השנה 2023: MSB Discrete DAC

    *ה-MSB Discrete DAC הוא מוצר שרכשתי בעצמי.

    ה-MSB Discrete DAC הוא אומנם ממיר הכניסה של חברת ההייאנד האמריקאית, MSB, אבל כבר במוצר הכניסה שלהם החברה מציעה איכות בנייה שהיא ברמה משל עצמה.

    עם שליטה ידידותית כולל מעבר כניסות אוטומטי, תכנון מודולרי ומעל לכל, ביצועי סאונד שלוקחים את הדיגיטל הכי קרוב שאפשר לאנלוג, כלומר חלק, טבעי, מלא ונעים במיוחד, ה-MSB Discrete DAC חולל מהפכה של ממש במערכת שלי וגרם לי לרצות לשמוע יותר מוזיקה.

    לסקירה המלאה שלנו של MSB Discrete DAC

    ממיר השנה 2023: MSB Discrete DAC

    פרס העיצוב למוצר דיגיטלי לשנת 2023: HiFi Rose RS150B

    ה-HiFi Rose RS150B מגדיר מחדש את הפונקציונליות וחוויית השימוש של נגן אודיו מודרני.

    העיצוב, שכולל מסך מגע מרהיב לאורך כל הפאנל הקדמי, הינו פורץ דרך. איכות הבנייה כוללת תיבה מאלומיניום ושנאי טרואידי. ה-Rose RS150B כולל כל כניסה ויציאה אפשרית, תמיכה בכל שירותי ההזרמה, כולל יכולת ייחודית לניגון וידאו, אפליקציית שליטה מתקדמת עם שלל יכולות קינפוג והדובדבן שבקצפת, VU Meters דיגיטליים יפיפיים.

    ה-HiFi Rose RS150B יגרום לרוב הנגנים בשוק להרגיש פתאום חיוורים וחסרי צבע.

    לסקירה המלאה שלנו של HiFi Rose RS150B

    פרס העיצוב למוצר דיגיטלי לשנת 2023: HiFi Rose RS150B

    מוצרי אודיו אנלוגי של השנה 2023

    עולם האודיו הוא עולם מגוון במיוחד, מצד אחד טכנולוגיות חדשניות כמו הגברה Class D ושימוש ב-DSP ומצד שאני יש חובבי סאונד רבים ששומרים אמונים לטכנולוגיות כמו הגברת מנורות ופטיפונים. לטעמי יש מקום במערכת אודיו מודרנית גם לטכנולוגיות החדשות וגם לוותיקות, ולגבי השילוב האופטימלי ביניהן, זו כבר בחירה סובייקטיבית.

    המערכת האישית שלי משלבת בין מקור דיגיטלי (סטרימר וממיר) לאנלוגי (פטיפון) מה שמאפשר לי ליהנות מכל העולמות. השנה התחדשתי בפטיפון חלומי שעם כל הציפיות הגבוהות שלי, הוא הצליח להתעלות בענק ועל כן החלטתי להעניק לו את פרס פטיפון השנה שלנו.

    פטיפון השנה 2023: SME Model 12 MK2

    *ה-SME Model 12 MK2 הוא מוצר שרכשתי בעצמי.

    ה-SME Model 12 MK2 הינו פטיפון ביניים של יצרנית הפטיפונים והזרועות הבריטית הוותיקה, SME. איכות הבנייה של ה-Model 12 MK2 היא ברמת דיוק של מכשיר רפואי, עם שימוש באלומיניום וחיתוך CNC. הפטיפון מגיע בשלוש יחידות נפרדות, הפטיפון עצמו, בקר המהירות וספק הכח החיצוני, כאשר כל אחת מהיחידות בנויה לתפארת עד לפרטים הקטנים ביותר. בעוד התפעול משדר המון ביטחון והנדסת אנוש מצוינת.

    אומנם מדובר בפטיפון יקר, אך ה-SME Model 12 MK2 העלה את איכות הסאונד האנלוגית במערכת שלי לגבהים שלא חשבתי שניתן להגיע אליהם, גם ברמות המחיר הללו. זה מתחיל בבמת הסאונד, שהפכה להיות ענקית ותלת ממדית וממשיך לסאונד מאוזן, מדויק, נקי ובעל רמת פירוט נהדרת.

    לסקירה המלאה שלנו של SME Model 12 MK2

    פטיפון השנה 2023: SME Model 12 MK2

    סיכום

    עם הכתבה השלישית שלנו בסדרת נבחרי השנה לשנת 2023, סיפרנו לכם על האוזניות הטובות ביותר שסקרנו השנה והשלמנו את הפרסים לרכיבי הסטריאו עם בחירה במקורות הדיגיטליים והאנלוגיים הטובים ביותר.

    שתפו אותנו אלו אוזניות ואלו מקורות אודיו עשו לכם את השנה.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן