fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • המסע אל תערוכת מינכן 2023 – חלק 2: הנופים של Hallstatt

    ביום השני (18/05) במסע שלנו אל תערוכת מינכן 2023, אנחנו נהנים מהנופים והטבע של אוסטריה ובעיקר מעיירת Hallstatt.

    Hallstatt
מסע אל תערוכת מינכן 2023

    נסיעה ירוקה

    קמנו בבוקר מלאים מהחוויות של ״היום הראשון שלנו במסע אל תעורכת מינכן 2023״ ויצאנו מוקדם בבוקר לדרכים. הכיוון הוא להתקרב לעיירת Salzburg כדי שבהמשך להתקדם משם אל מינכן.

    המסע אל תערוכת מינכן 2023 – חלק 2: הנופים של Hallstatt

    מדובר בנסיעה ארוכה של כשלוש שעות. היום הזה מוקדש כולו לנופים וטבע וכבר לאחר כמה דקות של נסיעה מחוץ לוינה, אנחנו נחשפים לירוק האינסופי של אוסטריה, יערות בלי סוף, כאשר מידי פעם מבצבצת איזו עיירה קטנטנה או כפר ציורי.

    אתר 5fingers

    העצירה הראשונה שלנו היא התצפית המפורסמת 5fingers. זו תצפית שעולים אליה ברכבל וכוללת שני מפלסים. במפלס הראשון ניתן לטייל וליהכנס לכמה מערות ואילו במפלס העליון יש את התצפית של חמש רמפות מתכתיות שנמצאות באוויר ומאפשרים תצפית לנוף המרהיב מסביב. הנוף כולל יערות, הרים מושלגים ואגמים.

    כשהגענו גילינו שהייתה מפולת שלגים בימים האחרונים ולכן והוא השביל אל הרמפות המפורסמות במפלס העליון היה חסום. עלינו בכל זאת וראינו שם שלג רך וקטיפתי במיוחד. מפלסת שלג פינתה את המעבר, אך הראות הייתה אפסית לחלוטין, לכן וויתרנו על האפשרות ופשוט נהיננו מהשלג בפסגה והנופים היפיפים מהרכבל.

    עיירת Hallstatt

    מכאן המשכנו לעיירת הנופש Hallstatt, ששוכנת למרגלות אגם המוקף בהרים. זוהי עיירה ציורית ופסטורלית, בה בכל מקום שתעצרו ותצלמו תמונה אקראית, תצא לכם תמונת נוף אומנותית. שימו לב מדובר בעיירה מאוד מתויירת ויחד עם זאת לתחושתי היופי המרהיב והאווירה הרגועה של המקום מעפילים על העומס התיירותי. למעשה זהו המקום היפה ביותר שביקרתי בו מאז אמלפי וסורנטו בדרום איטליה.

    באחת הכנסיות במקום תוכלו למצוא בית קברות קטן ומנהג דיי יוצא דופן הקשור בפתרון בעיית המקום בו, אשאיר לכם לבצע את המחקר בנושא בעצמכם.

    לינה בעיירת Grödig

    את הערב והלילה בחרנו לסיים בעיירה קטנה בשם Grödig, שנמצאת כרבע שעה מ-Salzburg. בחרנו במלון Sallerhof, זהו מלון שקט בעל אופי מקומי.

    מלון Sallerhof
מסע אל תערוכת מינכן 2023

    את ארוחת הערב שלנו אכלנו הפעם במסעדה עממית מסורתית, כזאת שאין לה אפילו תפריט באנגלית. תהליך ההזמנה היה מעט מאתגר, אך בסופו של דבר זכינו למנות קלסיות של המטבח המקומי ומאוד נהיננו.

    סיכום

    היום השני במסע שלנו אל תערוכת מינכן 2023 כלל נסיעה ארוכה והיה דיי מעייף, אך זכינו לראות נופים עוצרי נשימה, מלאנו את הריאות שלנו בחמצן נקי ואפילו זכינו לשחק קצת בשלג.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן