fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • המסע אל תערוכת מינכן 2023 – חלק 3: מינכן לפני התערוכה

    ביום השלישי (19/05) במסע שלנו אל תערוכת מינכן 2023, עשינו את הדרך מעיירת Grödig שבאוסטריה אל מעבר הגבול לגרמניה ואל מינכן. אל התערוכה נגיע רק מחר, ביום הזה בילינו במינכן.

    המסע אל תערוכת מינכן 2023 חלק 3

    עוד קצת אוסטריה

    התחלנו את הבוקר בחנות מפעל שוקולד אשר נמצאת בעיירת Grödig וממוקמת במרחק הליכה מהמלון שלנו בו.

    המסע אל תערוכת מינכן 2023 חלק 3
    הנוף בהליכת הבוקר שלנו
    המסע אל תערוכת מינכן 2023 חלק 3
    חנות מפעל השוקולד

    מכאן המשכנו אל Hellbrunn Palace & Trick Fountains, אטרקציה מעניינת ומלאת הומור. זה היה ארמון צייד של נסיך-ארכיבישוף בשם Markus Sittikus במאה ה-17. הנסיך נהנה מאוד להשתעשע עם אורחיו והמקום כולל שלל מזרקות, חלקן גלויות וחלקן סמויות, בעזרתן הוא שיעשע את אורחיו וגם דאג להרטיב אותם.

    לפני העזיבה לאוסטריה ביקרנו ב-Designer Outlet, שזהו קניון עם כמה קומות של חנויות מעצבים.

    מינכן של 2023 שונה לחלוטין מזו של 2022

    התחלנו את הבוקר בירוק המקסים מוקף ההרים של אוסטריה, וככל שהתקרבנו לגרמניה לאט לאט הירוק נהיה עירוני ומתועש יותר, עד אשר הגענו למינכן עצמה.

    הפעם בחרנו במלון Holiday Inn, זהו מלון עצום עם 11 קומות ואינסוף חדרים. שונה מאוד ממלונות הבוטיק, מאוד פרקטי ובעל פחות אופי. לאחר שהגענו למלון יצאנו לטייל בעיר וגילינו תמונה שונה לחלוטין מזו שראינו בשנה שעברה.

    בשנה שעברה היינו ממש אחרי הקורונה, התיירות החלה לחזור באיטיות, היה חשש וחוסר ביטחון. כתוצאה מכך מצאנו עיר מרווחת, עם מעט תיירים. השנה מצאנו את הרחובות מוצפים בתיירים, נחיל אנשים שנמצאים בכל מקום ולא רק ברחובות המרכזיים. הצפיפות הייתה לא רחוקה ממחנק ממש, במיוחד בגלל שהרגע באנו מעיירה אוסטרית פסטורלית ומנומנמת.

    צהריים אכלנו במסעדת HB, שאכלנו בה גם בשנה שעברה. זו מסעדה מסורתית, שכוללת אולם עצום שהיה מלא עד אפס מקום. אל תחכו למלצר שיושיב אתכם פשוט תפסו כל מקום פנוי שיש ותזמינו משהו. המקום רועש וסואן, ברקע להקה ניגנה מוזיקה עממית, המולה וטירוף, אך עדיין חוויה.

    המסע אל תערוכת מינכן 2023 חלק 3

    המשכנו לעוד קצת קניות, אני נכנסתי לחנות של קבוצת Harman, שאומנם נקראת JBL Store, אך יש שם את כל מותגי הקבוצה. הצוות בחנות מקסים, גם בשנה שעברה כשביקרנו בחנות, הצוות היה אדיב ונחמד ביותר. הפעם גם התחדשתי במשהו בשבילי, פרטים בקרוב. בהמשך נכנסנו גם לסניף של Saturn, שם רכשתי לי תקליט ג׳אז.

    המסע אל תערוכת מינכן 2023 חלק 3

    היום טס לנו והגיע הזמן לתפוס קצת שינה לפני התערוכה מחר. בדרך מהמלון לעיר ובחזרה ראינו פיצרייה בשם Pizzesco PizzaBar, שיש כל הזמן תור ליד עמדת ה-to go שלהם, זה תמיד סימן טוב ולכן החלטנו לאכול שם את ארוחת הערב שלנו. לא רק שהצוות דובר איטלקית, כך גם לא מעט מהיושבים במסעדה, עוד סימן מעולה. הפיצות שהזמנו היו מעולות, עם כמה שבזמן האחרון פחות יש לי חשק לפיצה, זו פיצה מפנקת עם בצק קריספי דקיק ותוספות טריות וטעימות. מומלץ בחום.

    סיכום

    היום השלישי במסע שלנו אל תערוכת מינכן 2023 הביא אותנו סופסוף אל העיר. אז לאחר קצת שופיניג וקצת אוכל, אנחנו מוכנים ומזומנים למנה העיקרית של המסע הזה. ביומיים הבאים אנחנו נהיה בתערוכה להביא לכם את כל מה שחדש ומעניין בתערוכת האודיו הגדולה בעולם!

    הכתבות הקודמות:
    המסע אל תערוכת מינכן 2023 – חלק 1: וינה מדיאנה לדיאנה
    המסע אל תערוכת מינכן 2023 – חלק 2: הנופים של Hallstatt

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן