fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • מערכת הסטריאו של השנה 2023 של אתר AVReviews

    השנה החלטנו לפרגן ולתת פרס מיוחד למערכת הסטריאו השלמה הטובה ביותר שיצא לנו לשמוע, אז מי תהיה מערכת הסטריאו של השנה 2023?

    מערכת הסטריאו של השנה 2023 של אתר AVReviews

    למרות שישראל היא שוק קטן, יש אצלנו נציגות של כמעט כל מותג אודיו נחשב. חנויות ויבואנים רבים מייבאים לארץ את הקרם דה-לה קרם של האודיו העולמי ולכן חשבנו לפרגן קצת בחזרה לבעלי החנויות והיבואנים, שהשקיעו והעמידו מערכות קצה נהדרות להדגמות, מערכות שלא היו מביישות גם את החדרים של תערוכת מינכן.

    לפני שנתחיל, אני רוצה לציין שיש חנויות ויבואנים רבים שלא יצא לנו לבקר השנה ואני בטוח שאצל רבים מהם ישנן מערכות ראויות ביותר לפרס, אנחנו מקווים מאוד להגיע לשמוע יותר מערכות כאלה בשנה הבאה.

    אני רוצה לציין שלוש מערכות שאהבנו במיוחד השנה. באחד הביקורים שלנו אצל ברנד אודיו בהוד השרון, האזנו למערכת שמורכבת מהאלקטרוניקה הבכירה של חברת T+A הגרמנית, מסדרת ה-HV, שהייתה משודכת לרמקול הדגל של יצרן הבוטיק האיטלקי, Franco Serblin Ktema. זו מערכת שהפגינה סאונד אוורירי וממכר, עם בס עמוק וצלול.

    מערכת נוספת שאני רוצה לציין היא המערכת של פריק קונטרול, שהייתה מורכבת משני מוצרים שהענקנו להם פרס השנה, הרמקולים Sonus Faber Cremonese עם ההגברה Karan Acoustics LINEa + POWERa, המקור היה Kalista Audio Dreamplay Stream, כבילה מסדרת Cardas Audio Clear Beyond וקונדישנר חשמל של Torus Power, מסדרת ה-RM. זו אחת המערכות היקרות שיצא לנו להאזין אליהן והתוצאה הייתה בהתאם, גודל, דינמיות ועוצמה, אך באותו זמן גם יכולת לשחזר עדינות, רוך והמון רגש.

    המערכת של פריק קונטרול
Sonus Faber Cremonese
Karan Acoustics LINEa + POWERa
Kalista Audio Dreamplay Stream
Cardas Audio Clear Beyond
Torus Power

    שתי המערכות שציינו כבשו את ליבנו, אך המערכת שהכי הציתה את הדמיון שלנו השנה שייכת ל-Raguan Audio.

    מערכת הסטריאו של השנה 2023: המערכת של Raguan Audio

    יצא לנו לבקר בחדר ההדגמות של Raguan Audio של גיא רג׳ואן להאזנה פעמיים השנה ובשתי הפעמים האזנו למערכות שונות ברמה הגבוהה ביותר שיש. על הביקור הראשון שלנו סיפרנו לכם בכתבה ״המערכת של Raguan Audio – סקירה״ זו ללא ספק הייתה אחת המערכות המאוזנות, המרגשות והטובות ביותר שיצא לנו לשמוע בארץ. אבל דווקא המערכת שהאזנו אליה בביקור השני שלנו אצל גיא השאירה עלינו רושם עוד יותר חזק, כזה שנשאר איתי עד היום.

    רכיבי המערכת:
    רמקול Zellaton Plural Evo
    הגברה Engstrom Lars
    קדם מגבר Absolare Altus
    ממיר MSB premier DAC + premier director
    נגן Antipodes Oladra
    כבלים Echole
    כבל רשת Shunyata sigma
    סטנד Stabilian מבית Absolare

    זו מערכת שהשאירה אותי פעור פה לחלוטין כי היה בה הכל. סאונד טבעי ומרגש, יכולת לנגן בכל עוצמה באותה מידה של שליטה וחוסר מאמץ, שילוב מדויק בין רמת פירוט והפרדה לסאונד חלק ונעים. בכל פעם שאני נזכר במערכת הזו יש לי עור ברווז. אז נכון, זו מערכת יקרה שברי מזל מעטים יכולים להרשות לעצמם, אבל זו מערכת שמדגימה את פסגת החלומות של תחביב האודיו.

    סיכום

    זה משמח מאוד לדעת שגם בישראל אפשר לא רק לרכוש ציוד אולטרה הייאנד, אלא גם להתרשם ממנו באופן ראוי.

    ספרו לנו איזו מערכת סטריאו ששמעתם השנה גרמה לכם לעור ברווז ולהתרגשות.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן