fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • רמקולים מומלצים 2024 – רמקולים מדפיים

    בשלוש השנים האחרונות יצא לנו לסקור לא מעט רמקולים מעולים, לכן בחרנו לייצר כתבת מדריך עבור ״רמקולים מומלצים 2024״. בכתבה זו נתמקד ברמקולים מדפיים.

    מספר הבהרות לפני שנתחיל:
    הרמקולים המומלצים שמופיעים במדריך זה, הם רמקולים שסקרנו, או לפחות התרשמנו מהם באופן משמעותי, ועדיין נמכרים כיום (כלומר לא יצא להם דגם מחליף).
    שימו לב שבחלק מהמקרים מחירי הרמקולים השתנו ומומלץ לבדוק מול החנויות את המחיר העדכני, אנחנו נתייחס בכתבה זו למחיר הרמקולים בעת הסקירה.
    והבהרה אחרונה, באודיו בכלל וברמקולים בפרט יש המון מקום לטעם אישי, הבחירות שלנו מייצגות את טעמנו ודעתנו האישיים.

    רמקולים מומלצים – מדפיים עד 5,000 ש״ח

    בקטגוריה זו יצא לנו לסקור לא מעט רמקולים ועבורנו זו נקודת מחיר בהחלט אטרקטיבית בה ניתן למצוא רמקולים מדפיים מעולים, שמהווים את התמורה הגבוהה ביותר למחיר. שני רמקולים בלטו במיוחד בקטגוריה הזו מבחינתנו, שניהם מספקים את התוצאה המאוזנת ביותר ואת התמורה הגבוהה ביותר שניתן לקבל תמורת כספכם.

    Fyne Audio F500

    ה-Fyne Audio F500 היו הזוכים שלנו בפרס רמקולי השנה 2023 בקטגוריית מדפי ברמת כניסה. דגם ה-F500 של החברה הינו רמקול מדפי קומפקטי המציג איכות בנייה מצויינת ומראה ייחודי בזכות הדרייבר הקואקסיאלי. בנוסף, ה-Fyne Audio F500 כולל מספר טכנולוגיות ייחודיות כמו ה-BassTrax, שמאפשר פיזור בס אחיד ב-360 מעלות, מה שמקל מאוד על הצבת הרמקול בחלל ההאזנה. הסאונד מאופיין ברמת ניקיון מצוינת ביחס למחיר, במה רחבה ומיקום אובייקטים מדויק על פני הבמה.

    לסקירה המלאה שלנו של Fyne Audio F500

    רמקולים מומלצים: Fyne Audio F500

    Triangle Borea BR03

    ה-Triangle Borea BR03 היו הזוכים שלנו בפרס רמקולי השנה 2021 בקטגוריית הכניסה. ה-BR03 הצליח להפתיע אותי, זהו רמקול בוגר, מאוזן ומרגש. הבמה גדולה ומדויקת, אבל הנקודות שבהן הוא באמת מפתיע, אלה הן הניקיון (או הצלילות) והאיזון היוצאים מן הכלל שלו.

    לסקירה המלאה שלנו של Triangle Borea BR03

    רמקולים מומלצים: Triangle Borea BR03

    בנוסף ישנם עוד כמה רמקולים מעולים שסקרנו בקטגוריית המחיר הזו:
    Sonus Faber Lumina I – הרמקול הקטנטן והמעוצב הזה כולל את חתימת הסאונד הרומנטית של היצרן האיטלקי.
    Monitor Audio Bronze 100 – עם וופר של 8 אינץ׳, תתקשו לקבל בס פאנצ׳י ועמוק יותר ברמת המחיר הזו.
    Q Acoustics 3030i – הסוס השחור של הקטגוריה, בעל המחיר השפוי ביותר וסאונד אנרגטי, חמים ומהנה.
    SVS Prime Bookshelf – רמקול מאופיין בשקיפות ואיזון, מתאים מאוד לקולנוע ביתי.
    Polk Audio R100 – בעל סאונד ניטרלי וטרבל צלול ואוורירי.

    רמקולים מומלצים – מדפיים עד 10,000 ש״ח

    זו אולי נקודת הזהב עבור רמקולים מדפיים, כאן ניתן למצוא רמקולים, שמקרבים אתכם אל סאונד הייאנד, במחיר הגיוני בהרבה בהשוואה אל אחיהם הרצפתיים. בקטגוריה הזו הרמקולים המומלצים ביותר שלנו הם…

    Monitor Audio Gold 100

    אם כבר הזכרתי נקודת זהב, אז רמקולי Monitor Audio Gold 100, שהיו הזוכים שלנו בפרס רמקולי השנה 2021 בקטגוריית ביניים, הפתיעו אותי בסאונד החלק והנינוח שלהם. סאונד טבעי, שמצליח להישמע נקי, נעים, רך ומאוזן עם כל סגנון שתזרקו עליו. החסרון של החלקות הזו מתבטא לעיתים באיבוד פרטים קטנטנים ביצירה, אך אני מצאתי את הטרייד-אוף הזה בין פירוט אבסולטי לרכות והעברה חלקה של הסאונד משתלם ביותר.

    לסקירה המלאה שלנו של Monitor Audio Gold 100

    רמקולים מומלצים: Monitor Audio Gold 100

    רמקולים מעולים נוספים בקטגוריית המחיר הזו:
    KEF LS50 Meta – כנראה הרמקולים שמספקים הכי הרבה ״סאונד הייאנד״ תמורת הכסף. עם עיצוב נפלא וסאונד שקוף, מדויק ומפורט.

    רמקולים מומלצים: KEF LS50 Meta

    Triangle Comète 40th Anniversary – הרמקולים המיוחדים הללו לציון 40 שנה ליצרן הרמקולים הצרפתי, הציגו ביצועים נפלאים, הסאונד הרך והמאוזן גרם לי לא פעם לתחושת צמרמורת.

    רמקולים מומלצים: Triangle Comète 40th Anniversary

    רמקולים מומלצים – מדפיים עד 30,000 ש״ח

    אם אתם מחפשים רמקולי הייאנד יוקרתיים, המשלבים חומרים אקזוטיים ועיצוב פורץ דרך, בקטגוריה זו תמצאו שניים מהרמקולים המדפיים המרשימים ביותר בשוק.

    Focal Kanta N°1

    ה-Focal Kanta N°1 הם רמקולים מדפיים יוקרתיים, שאי אפשר להישאר אדישים כלפיהם עוד לפני שהצליל הראשון בוקע מהם. לא עוד רמקולים שמגיעים בתיבה מלבנית משעממת וחסרת חן, ה-Kanta N°1 הם אמירה עיצובית מרשימה וייחודית. תחושת ה״אי אפשר להתעלם ממנו״ ממשיכה גם כאשר תנגנו מוזיקה דרך ה-Kanta N°1. התכונות הבולטות של הרמקולים הם רקע שקט יוצא דופן, במת סטריאו עמוקה, דינאמיות מרשימה והניקיון והצלילות המוכרים של Focal.

    לסקירה המלאה שלנו של Focal Kanta N°1

    Focal Kanta N°1

    Revel M126Be

    רמקולים Revel M126Be היו הזוכים שלנו בפרס רמקול השנה 2021 בקטגוריית הייאנד. עד היום הם זכורים לי בתור אחד הרמקולים המפתיעים והטובים ביותר שיצא לנו לסקור. ה-Revel M126Be מגיע בתיבה מעוצבת ודיי צנועה בגודלה. רמת הגימור ואיכות הבנייה הם גבוהים ביותר, בנוסף יש כאן שימוש בחומרים מודרניים ואף אקזוטיים, כמו טוויטר הבריליום. הסאונד של ה-M126Be מאופיין ברמת פירוט והפרדה פנומנאליים, תחושת שכבת האוויר שעוטפת ומפרידה בין הבס והמיד פשוט ממכרת. הבס של הרמקול הזה מפורט, עוצמתי ונקי.

    לסקירה המלאה שלנו של Revel M126Be

    Revel M126Be

    רמקולים מומלצים – מדפיים מעל 30,000 ש״ח

    אולי תתפלאו לשמוע, אבל קטגוריית הרמקולים המדפיים לא מסתיימת ברף ה-30 אלף שקל. בקטגוריה זו, אנו ממליצים על שני הרמקולים המדפיים הכי יקרים שיצא לנו לסקור, ואין מה לעשות, כנראה שהם גם הטובים ביותר.

    Kaiser Acoustics Chiara

    רמקולי Kaiser Acoustics Chiara, היו הזוכים שלנו בפרס רמקולי השנה 2023 בקטגוריית מדפי ברמת אולטרה-הייאנד. מדובר בקלות הרמקולים המדפיים הכי יקרים שסקרנו, באותה הקלות הם גם המיוחדים ביותר. רמקולי Kaiser Acoustics Chiara הם שילוב בין יצירת אומנות של עבודת עץ מרהיבה, תכנון ללא פשרות ושימוש בחומרים אקזוטיים. זהו רמקול שהשאיר אותנו פעורי פה והראה לנו עד כמה רחוק ניתן להגיע בתכנון של רמקול מדפי.

    חברת הבוטיק הגרמנית היוקרתית יצרה כאן מוצר יוצא דופן, שמרגש את העין, הלב וכמובן את האוזן. תנגנו דרכו מוזיקה אקוסטית, סימפונית, או הופעות חיות ותקבלו שחזור סאונד מהמדויקים והמרגשים שיצא לנו לשמוע.

    לסקירה המלאה שלנו של Kaiser Acoustics Chiara

    Kaiser Acoustics Chiara

    Sonus Faber Electa Amator III

    רמקולי Sonus Faber Electa Amator III היו הזוכים שלנו בפרס רמקולי השנה 2022 בקטגוריית רמקול מדפי הייאנד. זה מתחיל מהעיצוב, שמשלב את תיבת העץ היוקרתית והקלאסית עם נגיעות של שיק מודרני, כמו בסיס השיש. התוצאה היא עיצוב שמרגיש על זמני. לצד העיצוב המושקע, החלק החשוב באמת זהו הסאונד.

    בשביל באמת להבין את סוד הקסם של הסאונד של Sonus Faber, הייתי צריך לשמוע את ה-Electa Amator III. כאן לטעמי נחשפים בפני המאזין הלב, הנשמה והמהות של המותג הנהדר הזה. אפשר לדבר על דינאמיות, ניקיון, בס מפתיע ועוד שלל סופרלטיבים, אבל המילה היחידה, שאומרת כאן את הכל היא רגש.

    הסקירה המלאה שלנו של Sonus Faber Electa Amator III

    Sonus Faber Electa Amator III

    סיכום

    במדריך זה ריכזנו עבורכם שלל רמקולים מומלצים בתצורת מדפיים ובמגוון קטגוריות מחיר, על מנת לסייע ולכוון אתכם אל עבר הרמקולים, שיתנו לכם את התוצאה הטובה ביותר עבור כספכם.

    אנחנו ממליצים בחום להתרשם מהרמקולים לפני הקנייה ולנסות כמה רמקולים בטווח המחיר. בסוף אתם אלה שתצטרכו לאהוב את הסאונד, לכן תנו לאוזניים וללב שלכם לשפוט.

    כתבו לנו בתגובות אלו רמקולים מדפיים שנמכרים כיום, הם הטובים ביותר לטעמכם.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן