fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • מוצר האודיו של השנה 2022 – נבחרי השנה של אתר AVReviews

    אז אחרי שבחרנו את הזוכים שלנו השנה בקטגוריות הרמקולים, האוזניות, המגברים ומוצרי ההזרמה, הגיע הזמן להחליט מי ראוי לטעמינו לפרס ״מוצר האודיו של השנה 2022״.

    מוצר האודיו של השנה 2022

    יצא לנו לסקור השנה מספר מוצרי אודיו נפלאים בכמה קטגוריות ורמות מחיר שונות. חלק מהמוצרים הציתו לנו את הדמיון לגבי לאן ניתן להגיע בתחביב הזה, בעוד חלק אחר הראו לנו שניתן לקבל תוצאה איכותית ומרגשת גם בתקציבים שפויים. את פרס ״מוצר האודיו של השנה 2022״ אנחנו מעניקים למוצר שהתבלט במיוחד, מוצר שריגש אותנו מעבר לרגיל ואפילו שינה משהו בתפיסה שלנו.

    מוצר האודיו של השנה בשנת 2021 היה אוזניות ה-TWS מדגם Sony WF-1000XM4, שהצליחו לשנות את ההשקפה של לגבי איכות הסאונד, שניתן לקבל ממוצר כזה. אז מי יהיה הזוכה הפעם?

    מוצר האודיו של השנה 2022 – Lyngdorf TDAI-1120

    מוצר האודיו של השנה 2022
Lyngdorf TDAI-1120

    השנה אנחנו בוחרים במגבר משולב, שלימד אותנו שאפשר להיות גם וגם, גם מגבר אולטרה מודרני וטכנולוגי וגם להפיק סאונד עם נשמה. מגבר הכניסה של חברת הקצה הדנית הוא כנראה המגבר המשוכלל ביותר בשוק, עם הגברה דיגיטלית ייחודית של החברה, מערכת תיקון חדר אקוסטי משוכללת ואינספור יכולות כיוונון סאונד.

    הסקירה המלאה שלנו ל-Lyngdorf TDAI-1120

    ה-Lyngdorf TDAI-1120 הוא ללא ספק התגלמות המגבר המודרני. זהו מגבר All In One עם פונקציונליות מלאה, המגיע בקופסה לא גדולה עם עיצוב תעשייתי משגע, הגברה שאינה מתחממת כלל וכיול אקוסטי, שלחלוטין מסוגל לתת לכם תוצאה טובה גם בחדר מגורים, שאינו מטופל אקוסטית.

    מה עוד אפשר לבקש? האמת שלא מעט. נתחיל מתג המחיר של ה-Lyngdorf TDAI-1120, שעומד על כ-11 אלף שקל, שזה בהחלט מחיר שפוי ביותר ביחס לתמורה. נמשיך לשימושים המגוונים של ה-Lyngdorf TDAI-1120, שיכול לשמש גם כקדם מגבר וגם בתור נגן רשת (סטרימר+ממיר+תיקון אקוסטי), כאשר בכל אחד מהשימושים הללו הוא מהווה תמורה נפלאה למחיר וזה משהו שלא ניתן לומר על הרבה מכשירים. במצב של מגבר משולב תוכלו גם לשלב סאב אחד או אפילו שניים בצורה אידיאלית בעזרת תוכנת התיקון האקוסטי המשוכללת, RoomPerfect.

    הטיעון האחרון שלי למדוע בחרתי דווקא ב-Lyngdorf TDAI-1120 הוא עדכוני התוכנה שלו. ה-Lyngdorf TDAI-1120 יצא בתחילת שנת 2020 ומאז זכה לשלל עדכוני תכנה, אשר הוסיפו יכולות משמעותיות ושימושיות. העדכון האחרון ל-Lyngdorf TDAI-1120 היה בספטמבר השנה והוסיף תמיכה ב-Tidal Connect ויכולת פענוח MQA. אצל לא מעט חברות, הוספה של יכולות כאלה הייתה ״מצדיקה״ מבחינתם השקה של דגם חדש, לא אצל Lyngdorf.

    כשמשכללים את כל הפרמטרים הללו, ה-Lyngdorf TDAI-1120 הוא לא רק מוצר ״טוב ביחס למחיר״, מבחינתנו זהו מוצר ״פשוט טוב״, ללא קשר למחיר. לכן ה-Lyngdorf TDAI-1120 הוא הזוכה בפרס ״מוצר האודיו של השנה 2022״ של מגזין AVReviews.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן