fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • המלצה: המכונית המהירה ביותר מבית נטפליקס

    אני רוצה להמליץ לכם על סדרת דוקו-ריאלטי מבית נטפליקס שממש נהניתי לצפות בה: Fastest Car .
    זו סדרה שמורכבת מ-8 פרקים. ב-7 הפרקים הראשונים יש מרוץ של 400 מטר שתמיד מתחרות בו 4 מכוניות: מכונית-על אחת (פאררי, לאמבורגיני) ו-3 מכוניות “sleeper”, או איך שזה תורגם לעיברית: מכוניות “זאב בעור כבש”. הכוונה למכוניות שאנשים שיפצרו/בנו בעצמם ונראות כמו גרוטאות מבחוץהזוכים ב-7 הפרקים הראשונים מתחרים בפרק ה-8 בגמר הגדול.
    כמו כל ריאלטי, בכל פרק מספרים את הסיפור של הנהגים ויש את המגוון הרגיל של “אבא שלי מת”, “עברתי תאונה ששינתה את חיי” וכך הלאה. אבל מה שמייחד את המשתתפים בסדרה לטעמי, זה שהם מאוד, אבל ממש, אבל לגמרי, בצורה טוטלית, אבסולוטית ומלאת תשוקה אוהבים מכוניות. אצל רובם אני באמת הרגשתי שהם בצורה אותנטית אוהבים להתחרות וזה חשוב להם הרבה מעבר לסתם להתפרסם.
    מעבר למתחרים, הסיפורים על המכוניות שלהם, המגוון של הרכבים והמנועים שיש בתכנית, פשוט מרתק. ה-build-up לפני כל מרוץ מלא אדרנלין.
    אחד הדברים שפחות אהבתי זה שעד שמגיעים למרוץ עצמו (שזה משהו שנמשך באזור ה-10 שניות), הצילום של רוב המרוצים היה יותר מידי ערוך, במקום פשוט להראות את המרוץ מזווית שרואים את כל הרכבים, יש המון קפיצות בין זוויות שונות וזה פגם בחוויה.
    בכל מקרה, למי שאוהב מכוניות או סתם מחפש חוויית ריאלטי קצת שונה ומלאת אדרנלין, אני מאוד ממליץ על Fastest Car של נטפליקס.
    המלצה: המכונית המהירה ביותר מבית נטפליקס
     
     
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן