fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • המלצה קצרה: שמישהו יאכיל את פיל עונה 3 – נטפליקס

    אחד הז’אנרים שאני ואישתי הכי נהנים לצפות בהם יחד, זהו ז’אנר תכניות האוכל. מדובר בז’אנר רחב בצורה דיי מפתיעה, מתכניות שחוקרות לעומק את הנפש של השפים הטובים בעולם, עד למדריכי אוכל רחוב. הסדרה “שמישהו יאכיל את פיל” היא כנראה אחת הסדרות האהובות עלינו ביותר. לא מזמן היא חזרה לעונה שלישית הכוללת חמישה פרקים.

    שמישהו יאכיל את פיל עונה 3

    יש לא מעט סיבות, בגללן אנחנו כל כך אוהבים את הסדרה. קודם כל היא משלבת בין תיירות לאוכל, בכל פרק פיל מטייל בעיר אחרת בעולם, ומלבד האוכל, אנחנו נחשפים גם לנופים והאטרקציות שיש לכל עיר להציע. כלומר יש כאן בעצם שתיים במחיר אחד, גם תכנית אוכל וגם תכנית תיירות.

    המלצה קצרה: שמישהו יאכיל את פיל עונה 3 - נטפליקס
    פיל במונטריאול

    הצילום והעריכה של הסדרה הם מעולים. החל מהעונה השנייה כל הפרקים זמינים באיכות Dolby Vision, ונראים פשוט מדהים! העריכה היא קצבית, אך לא קופצנית ורוב מוחלט של הפרקים זורמים ומהנים מאוד לצפייה.

    המלצה קצרה: שמישהו יאכיל את פיל עונה 3 - נטפליקס
    fish and chips בלונדון

    הסיבה השלישית היא הפיל שבחדר (אני יודע שזו בדיחה חלשה, אבל לא יכולתי להתאפק). פיל רוזנטל הוא הכותב של הסדרה הקומית “כולם אוהבים את ריימונד”. לא הייתי מעולם מחסדי הסדרה, אבל לאיש יש חוש הומור בריא. כשפיל טועם משהו שהוא אוהב (לפחות 30 פעם בכל פרק), הבעות הפנים שלו, מחליפות לרוב את כל הצורך בדיבורים. פיל ניחן לא רק בחוש הומור נהדר, אלא גם בגישה אנושית ורגישה לאנשים. הוא מתחבב על כולם ומצליח למצוא שפה משותפת עם כל אדם שהוא פוגש בדרך. כלל לא מפתיע, שיש לו חברים כמעט בכל עיר שהוא מגיע אליה. מידי פרק אחד החברים מתלווה אליו להרפתקאות קולינרית כלשהי. גם משפחתו של פיל, אישתו וביתו מופיעות מידי פעם, שתיהן מקסימות.

    המלצה קצרה: שמישהו יאכיל את פיל עונה 3 - נטפליקס
    פיל בסיאול

    הסיבה הרביעית והאחרונה היא ההורים של פיל. בסיום כל פרק, פיל עושה שיחת וידאו עם ההורים שלו ומשתף אותם בהרפתקאות שלו באותו הפרק. לא ציינתי שפיל הוא יהודי (אם כי כנראה ניחשתם את זה, כשציינתי ששם משפחתו הוא רוזנטל). הוריו של פיל הם זוג יהודי אשכנזי קלסי, ההומור היבש שלהם עם שמחת החיים המאופקת הם פשוט זהב טלוויזיוני. היחסים של פיל עם הוריו, מזכירים יחסים של מתבגר שמתבדח על חשבון הוריו, מכוונה טובה כמובן. יש משהו בהחלט קסום ביחסים האלה, ואני תמיד מחכה לקטעי הוידאו האלה בסיום כל פרק.

    בעונה השלישית, עד הפרק האחרון, אימו של פיל לא הופיעה, אני ואישתי הנחנו שהיא לא איתנו עוד. בפרק האחרון, פיל שיתף את הצופים בכך שלאימו יש מחלה והוא הראה אותה, בקטע שהיה נוגע ללב.

    המלצה קצרה: שמישהו יאכיל את פיל עונה 3 - נטפליקס
    פיל במרקש

    סיכום

    אם כך, העונה השלישית של “שמישהו יאכיל את פיל”, ממשיכה את הקו הנפלא של שתי העונות הקודמות. זו עונה מצחיקה, מצולמת להפליא ונראית טעימה ברמה של הזלת ריר. אם אתם חובבי סדרות אוכל, ועדיין לא ראיתם את “שמישהו יאכיל את פיל”, אתם לא מבינים כמה אני מקנא בכם, כי אתם ממש הולכים ליהנות!

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן