fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • סקירה קצרה: ואז היא הגיעה (2017)

    סקירה קצרה: ואז היא הגיעה (2017)
    “ואז היא הגיעה” היא קומדיה רומנטית ישראלית מ-2017 שזמינה כעת בסלקום TV. באופן כללי קטגוריית הסרטים הישראלים היא אחת הקטגוריות הטובות בסלקום, וכוללת מבחר מרשים של מיטב הסרטים הישראלים מהשנים האחרונות.

    תקציר העלילה – ואז היא הגיעה

    העלילה מתרחשת בשנת האליפות ההיסטורית של הפועל חיפה בכדורגל ישראלי (למי שלא מכיר, זהו ספורט שמזכיר במעט כדורגל, אם כי בהילוך הרבה יותר איטי). דן פרייליך (מיכאל אלוני) עובד כעורך דין במשרד של אביו (שמואל וילוז’ני) בחיפה, שניהם אוהדים שרופים של הקבוצה. בעבר לדן הייתה להקה שהוא זנח לטובת לימודי המשפטים, וזה נשאר עבורו כחלום לא ממומש. חברתו של דן היא תמר (אפרת דור), הם במערכת יחסים ארוכה ואמו של דן (מיקי קם) מנסה לדחוף אותם להתחתן.
    דן ואביו מקבלים תיק חשוב בירושלים ולאחר המשפט הם הולכים לאכול במסעדה מקומית. שם ממלצרת מירב (חן אמסלם) שמסתבר שבדיוק צריכה עורך דין לטפל בריב שכנות בין אימא לשכנתם ההודית.
    דן ומירב מתקרבים לאט לאט וזה גורם לדן לבחון מחדש את מערכת היחסים שלו עם תמר וחייו האישיים בכלל.
    סקירה קצרה: ואז היא הגיעה (2017)
    מדובר בקומדיה רומנטית דיי חביבה שמתאמצת מאוד (כנראה מידי) להיות ישראלית. אם זה משחק רב על עדתיות, אשכנזים, מזרחיים, או השילוב של לאהוד כדורגל יחד עם הפן הרציני של להיות עורך דין. בנוסף שני החברים של דן הם חיקוי לחברות ה”אחים” הישראלית טיפוסית.
    מוטיב מרכזי נוסף בסרט הוא השעמום מהשגרה של הדמויות המרכזיות, דן הוא זמר ונגן גיטרה מוכשר שויתר על החלום בשביל המקצוע הבטוח ומירב היא תופרתמעצבת בגדים שלא מאמינה בעצמה וממלצרת במקום. הסרט כמו רבים לפניו מנסה לומר לנו שאנחנו צריכים ללכת בעקבות החלומות שלנו, אחרת לא נוכל להיות מאושרים ושלמים עם עצמינו.
    סקירה קצרה: ואז היא הגיעה (2017)
    מי שלטעמי לגמרי גונב את ההצגה בסרט הזה, הוא גידי גוב. גוב עושה תפקיד משנה של השופט הירושלמי במשפט בן דן ואביו הם עורכי הדין, והוא מופיע במספר סצנות נוספות בהמשך. הדמות של גוב מצחיקה מאוד ובקלות הדבר הכי טוב בסרט (יחד עם חן).
    סקירה קצרה: ואז היא הגיעה (2017)
    עוד הופעת משנה טובה מאוד היא של אורנה בנאי, שמגלמת צלמת חתונות גרושה וממורמרת ועושה את זה בצורה מצוינת.
    המסרים והעלילה בסרט הם קיטצ’ים, ופשוט לא ממש עובדים. הסרט מרגיש מתאמץ מידי, שקוף ולא מקורי. והחלק החלש ביותר בסרט לטעמי הוא מיכאל אלוני, אני לרוב משתדל לא לומר אמרות קיצוניות, כי אני מכבד את המאמץ הכרוך בלעשות סרט ומעריך את האומנות הזו. יחד עם זאת, המשחק של אלוני בסרט הזה הוא לא משכנע בעליל והוא פשוט לא שחקן טוב בעיניי. חן אמסלם לעומתו היא שחקנית מעולה והיא השתתפה גם בסרט הישראלי האהוב עלי מהשנים האחרונות “מכתוב” (אם במקרה לא ראיתם, רוצו לראות). אם לנסות להשוות בין שני הסרטים, אז כל החן והאותנטיות של “מכתוב” היא ההפך הגמור מהרגשת האובר התאמצות והפספוס של “ואז היא הגיעה”.
    סקירה קצרה: ואז היא הגיעה (2017)
    מסר לחיים, מאמא של מירב.
    לסיכום, “ואז היא הגיעה” הוא סרט חמוד וקטן שמצליח להצחיק לעיתים, אבל לא מממש את הפוטנציאל של הסיפור.
    הציון שלי 6.5/10
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן