fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • משחקי הכס עונה 8 פרק 2 – אבירת שבע הממלכות

    אם אתם קוראים את זה אני מניח שצפיתם כבר בפרק הראשון. אז כעת אפשר לדבר מעט על הספויילרים שהיו בפרק הראשון.

    סיכום פרק 1

    לאחר שבסיום עונה 7, נחשף עניין ההורים האמיתיים של ג’ון שלג, היה ברור לחלוטין שזה יתוודע לג’ון שלג בתחילת עונה זו. מבחנתי זה שההתגלות הזו נבנתה בתור ההיילייט של הפרק, זה פשוט לא מספיק.
    הפרק מסתיים בהגעתו של ג’יימי לאניסטר לווינטרפל ופגישתו עם בראן לראשונה מאז הפרק הראשון של העונה הראשונה. המבט ההמום והאשם של ג’יימי אמור מאוד לרגש אותנו ולהוכיח לנו עד כמה הוא השתנה מאז. העניין לטעמי הוא שליוונו את ג’יימי 7 עונות מאז, ראינו את השינוי שלו, אנחנו יודעים מי הוא ג’יימי לאניסטר. ולכן הרגע הזה הוא לא כזה דרמטי ולא מספיק בשביל אקורד סיום עבור פרק בעונה האחרונה.
    וכעת פרק 2…

    תקציר העלילה (ללא ספויילרים, עד כמה שניתן)

    משחקי הכס עונה 8 פרק 2 – אבירת שבע הממלכות
    הפרק נפתח בג’יימי לאנסיטר שעומד בפני משפט אופי מול סאנסה, דינאריז וג’ון שלג. הוא מגלה להם את השקר של סרסי ואת כך שהיא הכינה צבא של שכירי חרב. דינאריז מתעצבנת על טיריון שגרם לה לסמוך על סרסי. לאחר התערבות של בריאן לטובת ג’יימי, מועצת הצעירים מחליטה לתת לו הזדמנות.
    גם כל שאר הפרק מתרחש בווינטרפל ועוקב אחר ההכנות האחרונות של כל הדמויות לקראת הקרב הגורלי בעוד צבא המהלכים הלבנים קרב לווינטרפל.
    משחקי הכס עונה 8 פרק 2 – אבירת שבע הממלכות
    דינאריז וסאנסה מנסות לתקן יחסים.
    הפרק הוא למעשה אוסף של קבוצות של דמויות שמנהלות “שיחה אחרונה” לפני הקרב בידיעה שאולי זה יהיה הלילה האחרון שלהם. לקראת אמצע הפרק כבר נהיה דיי ברור שזה מה שהולך להיות כל הפרק. התחושה היא של סגירת קצוות לקראת הפרקים הבאים. כל מיני סגירות מעגל למיניהם שהיה צריך להספיק לפני שאפשר להתפנות לאקשן האמיתי.
    משחקי הכס עונה 8 פרק 2 – אבירת שבע הממלכות
    סגירת מעגל של ג’יימי ובריאן
    הבעיה היא שרוב מוחלט של המעגלים האלה לא מעניינים, והם מקבלים יותר מידי זמן מסך. הניסיון של להכניס אותנו לאווירה של רגע לפני הסוף במשך פרק שלם, היה עבורי מתסכל במיוחד.
    זה שהיוצרים הרגישו שהם יכולים לעשות פרק כזה בעונה האחרונה כשנשארו ארבעה פרקים בלבד לסוף, מפליא אותי מאוד.
    משחקי הכס עונה 8 פרק 2 – אבירת שבע הממלכות
    עוד סגירת מעגל, הפעם ת’יאון וסאנסה.
    לאור הנאמר, אני נאלץ לקבוע שמדובר בפרק המתסכל ביותר של משחקי הכס עד כה. אז נכון היו לא מעט פרקים בהם העלילה לא התקדמה הרבה והתחושה הייתה מאוד מתסכלת, כיוון שעכשיו צריך לחכות עוד שבוע, בלי שדבר התקדם. עדיין, התסכול שחשתי בפרק הזה היה חזק במיוחד, במיוחד לאור העובדה שמדובר בעונה האחרונה. אני באמת חושב שאת רוב ההתרחשות בפרק הזה ניתן היה לצמצם מאוד. אנחנו יושבים כוססים ציפורניים לראות מה יקרה, מה יהיה בקרב עם מלך הלילה, מי ישב על כס הברזל, תפסיקו לבנות אווירה ותתחילו לקדם את העלילה כבר!
    משחקי הכס עונה 8 פרק 2 – אבירת שבע הממלכות
    תכנון האסטרטגיה לקרב שאינשאללה יהיה כבר בפרק הבא.
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן