fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • דגמי LG OLED 2023 החדשים יוצגו בתערוכת CES

    חברת LG חושפת את ליין מסכי הטלוויזיה שלה לשנת 2023, במרכזו המגוון המתקדם ביותר של טלוויזיות OLED, שהוצגו עד היום. אז הכירו את מסכי LG OLED 2023.

    LG OLED 2023
    (Image Credit: LG)

    מסכי ה-OLED מציעים פיקסלים בעלי תאורה עצמית באיכות גבוהה, טכנולוגיה מתקדמת לעיבוד תמונה ופלטפורמת webOS משופרת, המציעה תכונות ושירותים חכמים רבים יותר, המשפרים את חוויית הצפייה בטלוויזיות ה-OLED החדשות.

    LG היא המובילה של שוק מסכי ה-OLED

    עשור לאחר שהציגה לעולם את טלוויזיית ה-OLED הראשונה אי פעם, ממשיכה LG להוביל את שוק טלוויזיות הפרמיום. טלוויזיות ה-OLED החדשניות של החברה הוכתרו בפרסי החדשנות של CES משך 11 שנים ברציפות, והמשיכו להתפתח עם הזמן כדי לספק ערך גדול יותר לצרכנים. LG OLED ידועה באיכות התמונה יוצאת הדופן שלה, מציגה צבעים עזים ומדויקים עם שחורים עמוקים ויחס ניגודיות אינסופי לתמונות מציאותיות להפליא.

    פיקסלים בתאורה עצמית, טכנולוגיה אותה פיתחה LG, אפשרה להציג מסכים בתצורות חסרות תקדים, לרבות דגמים ראשונים מסוגם בשוק, כגון LG SIGNATURE OLED R הניתן לגלילה, וה-LG OLED Flex הניתן לכיפוף. מסכי LG OLED Flex רשמו זכיה כפולה בתערוכת CES 2023, כאשר קצרו גם את פרס החדשנות בקטגוריית הגיימינג.

    הדגמים החדשים של LG OLED 2023

    בראש ליין ה-LG OLED 2023 ניצבות הטלוויזיות האחרונות מסדרות Z3, G3  ו-C3 OLED evo. הדגמים החדשים והמשודרגים הללו מספקים בהירות ודיוק צבע גבוהים יותר, כמו גם בהירות ופרטים חדים במיוחד הודות לדיוק והביצועים של טכנולוגיית LG OLED evo ומעבד הבינה המלאכותית α9 החדש דור 6.

    המעבד העדכני ביותר מסדרת Alpha משתמש בטכנולוגיה המתוחכמת ביותר של LG בסיוע יכולות למידה עמוקה מבוססת בינה מלכותית, AI Deep Learning כדי להבטיח איכות תמונה וצליל יוצאת מן הכלל. AI Picture Pro מציע כעת ביצועי שיפור הפרדה לבהירות טובה יותר, ומיפוי גוונים דינמי משופר, המסייע לחשוף את העומק והפרטים בכל פריים. AI Picture Pro משלב גם טכנולוגיית עיבוד תמונה המזהה ומעדנת אובייקטים חשובים, כמו פנים של אנשים, כדי להעניק להם איכות HDR ומראה מציאותי יותר. מעבד הבינה המלאכותית α9 דור 6 מניע את AI Sound Pro של LG, על מנת לסייע לצופים להיסחף בפעולה המתרחשת על גבי המסך בעזרת אספקת צליל היקפי וירטואלי 9.1.2 ממערכת הרמקולים המובנית בטלוויזיות.

    בהירות משופרת

    שדרוג משמעותי נוסף הכלול בסדרת ה-OLED evo G3 של השנה הוא טכנולוגיית Brightness Booster Max של LG, המשלבת ארכיטקטורת בקרת אור חדשה לגמרי ואלגוריתמים מגבירי אור כדי להגביר את הבהירות בעד 70 אחוז. הבהירות ממופה ונשלטת על כל פיקסל בפני עצמו, באופן המפיק תמונות חדות ומציאותיות יותר.

    דגמי 2023 G3 OLED evo של LG מעוצבים במראה משופר, בעיצוב שזכה לשם One Wall. הדגמים החדשים אינם משאירים רווח נראה לעין כאשר הם מותקנים על הקיר.

    LG OLED 2023
    (Image Credit: LG)

    קיימות והקלה על העיניים

    טלוויזיות LG OLED 2023 מתוכננות גם באופן ידידותי יותר לסביבה, משלב הייצור וכל הדרך עד לסוף מחזור חיי המוצר, והכל תוך שימוש מירבי בחומרים ממוחזרים ומקיימים. לטלוויזיות LG OLED אין יחידת תאורה אחורית: כל טלוויזיה דורשת פחות חומרים בתהליך הייצור מאשר טלוויזיית LED רגילה. המסכים החדשים גם עושים שימוש ברכיבים רבים העשויים מפלסטיק ממוחזר, ואף נשלחים באריזות אקולוגיות העשויות מחומרים הניתנים למחזור ומודפסות בצבע אחד. 

    כל טלוויזיות LG OLED בדגמי 2023 קיבלו אישור לרמה נמוכה של פליטת אור כחול, מטעם TÜV Rheinland, ואישור היעדר ריצוד מטעם UL Solutions.

    מערכת ה-SmartTV

    LG OLED מציגה בשנת 2023 גם חווית משתמש מותאמת יותר. הגרסה העדכנית ביותר של webOS, עושה שימוש בממשק משתמש מחודש All New Home, המציע שפע של אפשרויות התאמה אישית ונוחות יותר מאי פעם. ‘כרטיסים מהירים’ חדשים מציעים למשתמשים גישה נוחה לתוכן ולשירותים אותם הם מרבים לצרוך – כולם מקובצים בקטגוריות כגון משרד ביתי, משחקים, מוזיקה וספורט. מערכת ההפעלה המתקדמת של LG, webOS, מקלה על כל המשתמשים בטלוויזיה ליהנות מהמלצות מותאמות אישית להעדפותיהם, על סמך היסטוריית הצפייה והרגלי הצפייה. כך, AI Concierge, מספק לכל משתמש רשימה מקובצת של אפשרויות תוכן המבוססות על השימוש בעבר ושאלות החיפוש שלו, והיצע מגוון של תוכן לגלישה.

    LG OLED 2023
    (Image Credit: LG)

    חווית צפייה ושמע קולנועית מתקדמת

    על מנת לספק חוויות קולנוע ביתי מהשורה הראשונה, טלוויזיות LG OLED ממשיכות לתמוך ביכולות שיפור התמונה והשמע של Dolby Vision ו-Dolby Atmos. דגמי השנה מציעים שילוב חלק עם מקרני הקול העדכניים ביותר של LG, ומספקים צליל היקפי רב-ערוצי באיכות משופרת של IMAX המופעלת על ידי DTS:X. טלוויזיית LG ומקרני הקול של LG משתלבים גם כדי להציע את תכונת WOW Orchestra, המנצלת את ערוצי השמע של שני המוצרים כדי להפיק סאונד חזק וסוחף יותר.

    LG OLED 2023
    (Image Credit: LG)

    תמיכה בתקן HDMI 2.1a

    דגמי OLED 2023 של LG תומכים במגוון רחב של תכונות התואמות ל-HDMI 2.1a. הם גם מכשירי הטלוויזיה הראשונים שאושרו על ידי ארגון HDMI כתומכים בתקן מיתוג מהיר Quick Media Switching VRR, שהוכרז לאחרונה. QMS-VRR יכול לחסל את ה”מסך השחור” הרגעי המופיע לעתים בעת מעבר בין תכנים המופעלים ממכשירי מקור שונים המחוברים דרך יציאות ה-HDMI 2.1a של הטלוויזיה. 

    מסכי LG OLED 2023, הבחירה של הגיימרים

    לטובת שימוש בעולם הגיימינג, טלוויזיות ה-OLED של LG מציעות זמן תגובה של 0.1 מילישניות, השהיית כניסה נמוכה, ועד ארבע יציאות תואמות HDMI2.1a. טלוויזיות LG OLED מצוידות גם ב-Game Optimizer, המאפשר למשתמשים לבחור ולעבור במהירות בין תכונות ספציפיות למשחקים, תוך קביעה מראש של גודל תצוגה של ז’אנר המשחק. הגדרות עבור G-SYNC® Compatible, FreeSync™ Premium וקצב ריענון משתנה (VRR) נגישות בקלות גם מ-Game Optimizer.

    טלוויזיות LG OLED 2023 יוצגו במהלך תערוכת CES 2023.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן