fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • דיסני פלוס יגיע לישראל בקיץ

    ביוני שנה שעברה פורסמה ידיעה בדבר השקת שירות דיסני פלוס בישראל בחודש ספטמבר, אז היה מדובר בידיעה בלעדית של אתר ״כלכליסט״, שהתבררה כמוקדמת מידי. כעת יוצאת הודעה רשמית על כך שהשירות ההזרמה המדובר אכן יגיע לישראל, מתי? ״בקיץ״.

    מהו שירות דיסני פלוס – +Disney?

    שירות דיסני פלוס הינו שירות ההזרמה של חברת דיסני שהחל את דרכו ב-2019, במספר מדינות מצומצם. השירות זכה להצלחה היסטרית ומהירה מאוד והפך למתחרה העיקרי של שירות נטפליקס. כבר לאחר שנה וחצי באוויר, שירות דיסני פלוס הגיע ל-100 מיליון מינויים, מספר שלנטפליקס לקח שנים להגיע אליו.

    דיסני פלוס

    איזה תכנים זמנים בשירות דיסני פלוס?

    חברת דיסני הפכה לענקית תוכן ומלבד הקטלוג של תכני האנימציה הקלאסיים, החברה רכשה מותגי על כמו ״מארוול״ ו-״מלחמת הכוכבים״. בשנים האחרונות עלו בשירות שלל סדרות תחת מותגים אלה, ביניהם:
    The Mandalorian, WandaVision, The Falcon and the Winter Soldier ו-Loki.

    The Mandalorian
דיסני פלוס
    מתוך ״The Mandalorian״ בשירות דיסני פלוס

    רכישות נוספות של דיסני מהשנים האחרונות כוללים את פיקסר, 20th Century Fox ורשת הספורט ESPN. בנוסף כחלק מהשירות מקבלים תכנים נוספים התלויים בהסכמים מקומיים, למשל בארה”ב השירות כולל תכנים של נשיונל ג’יאוגרפיק. שירותי ההזרמה Hulu ושל רשת הספורט, ESPN, ששניהם שייכים לדיסני, נמכרות ברחבי העולם כחלק מחבילות משותפות.

    לבסוף השירות גם כולל אפשרות להשכרה של סרטי פרמיום, למשל “מולאן” או ״האלמנה השחורה״ היה זמין בשירות בצורה זו. יכול להיות שנוכל ליהנות מתכני דיסני עתידיים בצורה זו עם עלייתם לקולנוע.

    המחיר הצפוי

    כמובן ששאלה מרכזית היא עלות השירות. המחיר בארה״ב הוא מחיר תחרותי מאוד ביחס לנטפליקס (שרק לאחרונה שוב העלתה את המחירים). לדיסני פלוס ישנם שני מסלולים, מסלול עם מחיר חודשי ומסלול שנתי. החברה אינה מציעה מסלולים שונים על פי איכות, כמו בנטפליקס, כך שכל המינויים של דיסני פלוס יכולים ליהנות מתכני 4K HDR עם סאונד באיכות Dolby Atmos.

    אז מה יהיה המחיר בארץ? לפי פרסומים שונים הצפי הוא כ-29.90 ₪.

    אז כעת זה מרגיש רשמי ורק נשאר לנו לחכות ולראות לאיזה חודש הם מתכוונים, כשהם אומרים שהשירות יושק ב״קיץ״.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן