fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • מהדורת החדשות – היו זמנים בהוליווד

    מהדורת החדשות - היו זמנים בהוליווד
    ברוכים הבאים למהדורת החדשות הראשונה של Fun with Media, המהדורה שמביאה לכם את כל מה שחדש במדיה ובעולם הקולנוע ביתי.
    אז בואו נצלול מיד לחדשות.

    חדשות קולנוע

    השבוע עלו לאקרנים שני סרטים חדשים, בראשם היו זמנים בהוליווד סרטו ה-9 של קווינטין טרנטינו. העלילה מדברת על הוליווד בשנת 69 ועוקב אחר שחקן טלוויזיה (ליאונרדו דיקפריו) וכפיל הפעלולים שלו (בראד פיט) שמנסים למצוא את דרכם בתעשיית הקולנוע של אותה התקופה כשהיא עוברת שינויים ומהפכות. מה צפוי? הרבה התעסקות בתעשיית הסרטים וכמובן הכל בסגנון המיוחד של טרנטינו.
    טיזר טריילר:
    אני לא מחסדי טרנטינו, כך שכנראה לא אצפה בסרט (לפחות לא בקולנוע).
    הסרט השני שעולה לאקרנים, שונה מעט… מדובר באדפטציה קולנועית לדורה החוקרת. “דורה והעיר האבודה” מספר כיצד דורה וחבריה מצילים את הוריה מעיר הזהב האבודה או משהו בסגנון, לא לפני שדורה נאלצת להתמודד עם הג’ונגל האמתי של להיות בבית ספר תיכון. מיועד כמובן לילדים ויש גם גרסה מדובבת.
    טריילר:
    האמת שניראה דיי משעשע, אבל הילדים שלי ניראה לי קצת קטנים מידי.

    טלוויזיה

    מה חדש במסך הקטן? בקטגוריה הזו אדבר על שירותי הסטרימינג שאני כרגע מנוי אליהם שזה סלקום TV ונטפליקס.

    בסלקום TV:

    סרט השבוע הוא כוכב נולד, דרמה מוזקלית בכיכובם של בראדלי קופר (שגם ביים) וליידי גאגא.
    מהדורת החדשות - היו זמנים בהוליווד
    צפיתי בסרט במהלך חופשה במוסקבה, ולטעמי מדובר בדרמה טובה מאוד. ליידי גאגא נותנת תצוגת משחק באמת יוצאת דופן לטעמי. הבעיה שלי עם הסרט היא שהוא נופל לסחטנות ריגשית מיושנת, שהרבה זמן לא ראיתי בסרטים.
    מבחינת סדרות:
    השבוע עלתה Our Boys, סדרה בהפקה משותפת של HBO וקשת המספרת את סיפור חטיפת הנערים על ידי חמאס ב-2014 ורצח הנער אבו חדיר יומיים לאחר מכן.
    סדרה נוספת מומלצת היא אופוריה זו סדרת נעורים מבית HBO המבוססת על סדרה ישראלית באותו השם. נערה אבודה שמחפשת את עצמה בעולם התבגרות מודרני. נשמע כמו דרמה מצויינת אבל עלולה להיות קשה לצפייה. מקווה למצוא זמן לצפות בה ולדווח לכם.
    משהו שונה לחלוטין שלדעתי יכול להיות מעניין הוא מחברת המוות, מדובר בסדרת אנימה יפנית מאוד מצליחה על ילד שמוצא מחברת שהורגת כל שם שהוא כותב בה, והוא משתמש בה על מנת להילחם בפושעים.

    נעבור לנטפליקס:

    נתחיל בסרטים, סרט דוקומנטרי שניראה מאוד מעניין הוא: “פרטיות ופוליטיקה: פרשת קיימברידג’ אנליטיקה”, הטריילר ניראה מרתק וחושף את עולם איסוף המידע והדרכים להשתמש בו.
    סרט נוסף הוא “אתר הצלילה בים האדום” זהו סרט המספר את מבצע העלאת היהודים מאתיופיה לישראל. בסרטים מככבים כריס אוונס (קפטן אמריקה) ובן קינגסלי.
    מבחינת סדרות: התחלתי לצפות במתנקשים, מדובר בסדרת אקשן אומניות לחימה עם יסוד פנטזי. מדובר במעין שילוב בין “לוחם” ל”המגן”, יצא לי לראות כמה פרקים ראשונים, קטעי האקשן מעולים אבל העלילה, המשחק וגם האפקטים הרבה פחות טובים, מקווה לדווח לכם יותר פרטים בקרוב.
    עוד סדרה שתפסה לי את העין היא “כדורסל או כלום”, מדובר בסדרה תיעודית על קבוצת כדורסל תיכונים באזור של שמורה אינדיאנית, ששם זה המוצא היחיד שלהם מפשע וחיי בטלה. אני מאוד אוהב כדורסל והסדרה ניראת לי מאוד מעניינת.

    קולנוע ביתי

    במדור הקולנוע ביתי אשתף אותכם בסקירות והשקות מעניינות שצפיתי בהן השבוע.
    אתר AVForums הבריטי עשה סקירה מעמיקה למסך ה-OLED של פנסוניק מדגם GZ1500, המסכים של פנסוניק השנה משאירים אבק למתחרים, הם מציעים דיוק צבע ותמונה קולנועית וגם מהווים תמורה טובה למחיר. מחכה מאוד לראות מה יהיה עם המסכים שלהם בארץ. ניראה שהיבואן החדש ברימאג, פשוט שומר על דממת על חוט.
    וינסנט טאו הוזמן לניו יורק להשקה של מסך הדגל של TCL הסינית. המסך מציע טכנולוגיה חדשה שנקראת Mini-LED, מדובר במשהו בין ה-LED הרגילים שיש לנו היום ל-Micro LED. בעוד במיקרו לד לכל פיקסל יש נורת לד משלו, במיני לד במקרה של המסך הזה יש 25,000 נורות לד המחולקות ל-1,000 אזורי תאורה נפרדים.
    TCL הסינית השתלטה על השוק בארה”ב ומציעה תמורה אדירה למחיר, אבל באירופה ובמיוחד בארץ אין את הדגמים המעניינים שלהם לצערי.

    קצת מוזיקה

    לשריל קרואו יש סינגל חדש ביחד עם כריס סטייפלטון שנדמה לי שנמצא בכל מקום לאחרונה:
    גם לאלן טיילור ה-SingerSongwriter הוותיק יש סינגל חדש:
    עד כאן מהדורת החדשות הראשונה של Fun with Media!

    סופ”ש נהדר לכולם.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן