fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • הסאונדברים החדשים של LG נחשפים לקראת CES 2024

    לקראת תערוכת CES 2024, ליין הסאונדברים החדשים של LG נחשף, כולל דגמי S95TR, SG10TY ו-S70TY. מקרני הקול הללו מיועדים לשילוב מושלם עם טלוויזיות LG, ומבטיחים חווית קולנוע ביתי משופרת באמצעות איכות צליל, יכולות התאמת שמע ועיצוב מתוחכם.

    הסאונדברים החדשים של LG
    (Image Credit: LG)

    דגמי הסאונדברים החדשים של LG כוללים איכות שמע משודרגת המעשירה את חווית הבידור הביתי עם יצירת צליל עוטף לצד נוחות תפעול גבוהה יותר. בעזרת תכונת ה-WOW Orchestra, הרמקולים בתוך הסאונדברים משתפים פעולה עם הרמקולים בטלוויזיות LG וכך ממצים את מלוא הפוטנציאל של ערוצי האודיו שלהם, ויוצרים חווית שמע ללא תחרות עם טווח צלילים, עומק וגובה משופרים. הסאונדברים החדשים של LG תומכים ב-Dolby Atmos ו-DTS:X.

    תכונת ה-WOWCAST מאפשרת לדגמי S95TR ו-SG10TY להתחבר באופן אלחוטי לטלוויזיות LG, ומבטיחה צליל מעולה ללא כל פשרות, גם בעת הפעלת Dolby Atmos. כל שלושת הדגמים החדשים של מקרני הקול כוללים את תכונת ממשק ה-WOW, המציעה שליטה אינטואיטיבית וידידותית בהגדרות הסאונדבר ומצבי הסאונד השונים דרך התפריטים בטלוויזיית LG.

    LG S95TR

    בחזית מערך דגמי מקרני הקול החדשים של LG נמצא דגם הפרימיום S95TR, בהספק של 810 ואט וצליל היקפי ב-15 ערוצים. S95TR תומך בחמישה ערוצי קול המכוונים כלפי מעלה, כולל הרמקול המרכזי הראשון בתעשייה המקרין כלפי מעלה, ויוצר חווית אודיו תלת מימדית ראשונה מסוגה, בהירות צליל משופרת וטווח צליל מורחב. הזווית של הרמקול המרכזי הפונה כלפי מעלה מבטיחה חוויה אודיו-ויזואלית שקופה עם ויסות הגברת הצליל באופן מדוייק ומקביל לרמת הצליל של מסך הטלוויזיה.

    הסאונדברים החדשים של LG
    (Image Credit: LG)

    ה-S95TR כולל טוויטרים משופרים לשמע ברור ומדויק, תוך שהוא משלב גם רדיאטור פסיבי להעשרת צלילי הבס ולייעול האיזון הכולל בין הסאונד-בר לסאב-וופר. גם איכות הצפייה משתפרת עוד יותר בדגם S95TR, בזכות עיצוב מקרן הקול בצבעי מט, חומרים וגימור המפחיתים השתקפויות תמונה מיותרות.

    LG SG10TY

    דגם ה-SG10TY, משמש כבן לוויה האודיו והחזותי המושלם לטלוויזיות ה-OLED המובחרות של LG. ממשקים וטכנולוגיות WOW Orchestra, WOW Interface  ו-WOWCAST מאפשרים ל- SG10TY להשתלב בצורה חלקה עם טלוויזיות LG OLED, ומשלימים את חווית הצפייה לתחושה שלמה ועוטפת יותר. כך, חיבור WOWCAST לדגם SG10TY וטלוויזיית הפרימיום LG OLED  יוצר חווית בידור ביתית אלחוטית ללא כבלים גלויים בין המסך למקרן הקול. מקרן הקול התומך ב-Wi-Fi מספק חווית האזנה ללא רבב ואיכות שמע נאמנה למקור, ומאפשר למאזינים ליהנות מהמוזיקה האהובה עליהם בפלטפורמות הזרמת מוזיקה כולל Tidal Connect ו-Spotify Connect. עיצוב ה-SG10TY תואם לרוחב ולצבעי המסגרת של טלוויזיות LG OLED, תוך יצירת התאמה ויזואלית מושלמת בשילוב עם טלוויזיית OLED דקה במיוחד.

    LG S70TY

    LG תציע גם את דגם מקרן הקול S70TY, כפרטנר אידיאלי לטלוויזיות LG QNED, המצטיין בעיצוב פשוט וקומפקטי. דגם זה כולל גם את הרמקול המרכזי הראשון בתעשייה המשמיע צליל כלפי מעלה, באופן המאפשר לו לספק בהירות קול מחודדת. העיצוב הזוויתי מבטיח חוויה הרמונית של שילוב רכיבי התמונה והצליל, בהתאמה לרמת הקול במסך הטלוויזיה.

    תושבת ייעודית לדגם S70TY1, הנמכרת בנפרד, מאפשרת למקם את מקרן הקול ישירות מתחת לטלוויזית QNED לקבלת מראה מעודן וחלק. התושבת מספקת פתרון נוח להצמדה ישירה של מקרן הקול אל הטלוויזיה, ומבטלת את הצורך לקדוח חורים בקיר במהלך ההתקנה. התושבת מאפשרת התאמה אישית של מיקום סרגל הקול S70TY, מה שמבטיח הגדרה אידיאלית מבחינה אסתטית, נוחות תפעול וחווית סאונד אופטימלית.

    טכנולוגיות נוספות המשולבות בליין הסאונדברים החדשים של LG

    טכנולוגיית LG Triple Level Spatial Sound מבצעת ניתוח ערוצי קול באמצעות מנוע תלת מימד, המאפשר לבנות צליל אמיתי ותחושת מרחב משכנעת. LG AI Room Calibration – מערכת כיוונון צליל על פי מאפייני החדר באמצעות בינה מלאכותית, מנתחת במהירות את סביבת החדר, מתאימה את ההגדרות, ומשפרת את הצליל בהתאמה לאקוסטיקה של החדר. כלי כיול חדש בדגמי 2024, AI Room מרחיב את אפשרויות כיוונון הצליל של רמקולים היקפיים אחוריים, ומציע יותר גמישות להתקנה.

    מוצרי אודיו נוספים מבית LG

    בהמשך 2024 תציג LG גם מהדורות חדשות של רמקולים ואוזניות לשוק העולמי. במסגרת העיצוב הקומפקטי שלו, דגם XO2 העדכני מציע את האודיו האותנטי והכל-כיווני של רמקול LG XBOOM 360. עיצוב חרוטי-גלילי ייחודי, מאפשר להקרין צליל לכל הכיוונים, ומבטיח אודיו איכותי לכל מי שנמצא במרחב ההאזנה. ממדים קומפקטיים, חיי סוללה של 20 שעות ודירוג IP55, מגבירים את הניידות ומאפשרים שימושים גמישים. הרמקול העדכני ביותר מסדרת XBOOM 360 מציע תאורת אווירה ייחודית של 360 מעלות באמצעות מחזירי אודיו, ומציג עיצוב תאורה חדש המשדר תחושה של פתיחות ופיזור.

    אוזניות אלחוטיות LG TONE Free ממשיכות לתת מענה אידיאלי להאזנה בדרכים, בזכות תכונות ממוקדות במשתמש והתאמה נוחה. דגם  T90S מציע צליל מאוזן, טכנולוגיה משופרת למעקב אחר הראש Dolby Head Tracking ו-Adaptive ANC.

    ה-T90S תומך ב-Plug & Wireless, המאפשר למשתמשים ליהנות מתוכניות, סרטים ומוזיקה גם במכשירים שאינם Bluetooth על ידי שימוש במארז הטעינה כמשדר בלוטות׳.

    לדברי לי ג’ונג-סוק, ראש עסקי האודיו של חברת מערכות הבידור הביתי של LG, “אנו מחוייבים תמיד לספק חוויות אודיו-ויזואליות ללא תחרות עם איכות מעולה, הכל כדי להביא חיים טובים יותר ללקוחות. אנחנו ממשיכים במחוייבות לספק חוויות בידור ביתי סוחף באמצעות הסאונדברים של LG, המבטיחים צליל היקפי משופר עוד יותר לטלוויזיות LG OLED וטלוויזיות LG QNED״.

    החידושים והטכנולוגיות העדכניים ביותר של LG לבידור ביתי יוצגו במהלך CES 2024 בין התאריכים 9-12 בינואר בדוכן החברה.
    כדי להתעדכן בכל ההכרזות המרגשות של LG ב-CES, עקבו אחר #LGCES2024 במדיה החברתית.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן