fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת הפטיפונים EAT תיוצג בישראל בידי Raguan Audio

    החברה האוסטרית שמתמחה בפטיפונים, EAT – ראשי תיבות של European Audio Team, תיוצג בישראל על ידי Raguan Audio.

     EAT C-Dur
    דגם ה-C-DUR
    (Image Credit: EAT)

    על חברת EAT – European Audio Team

    חברת EAT החלה את דרכה בשנות ה-90 כיצרנית מנורות הגברה. הפטיפון הראשון שלהם הושק בשנת 2009. כיום החברה נודעת בעיקר בזכות הפטיפונים שלהם, אך הם עדיין מייצרים מנורות, בנוסף למגברים, קדם מגבר פונו, זרועות, ראשי פטיפון, ספקי כח ועוד.

    הבעלים והמנכ״לית של החברה היא Jozefina Lichtenegger. אני חייב להתייחס מעט לנושא הזה, מכיוון שישנו מיעוט בולט של נשים בתחום האודיו, כשאולי הכי קל היה לראות זאת בביקורים שלי בתערוכת מינכן. בתערוכות אלה המין הנשי כמעט ולא היה קיים, לא בצד המציג ולא בצד המבקר. כך שזה מרענן מאוד לראות אישה בראש חברת אודיו.

    EAT B-Sharp
    דגם ה-B-Sharp
    (Image Credit: EAT)

    אם שם המשפחה Lichtenegger נשמע לכם מוכר, הסיבה לכך היא בוודאי Heinz Lichtenegger, מקים חברת Pro-Ject, אחת היצרניות הגדולות ביותר בעולם הפטיפונים ובעלה של Jozefina. חברת EAT של Jozefina עושה שימוש במפעלים של חברת Pro-Ject ובכך למעשה מצליחה ״לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה״. למה אני מתכוון? החברה מצליחה לנצל את יכולות חברת הענק של Pro-Ject ובמקביל להיות חברת בוטיק.

    כבר מביקור קצר באתר הבית של החברה, האופי השונה שלה בולט. במקום להתפאר בהישגים טכנולוגיים יבשים, החברה שמה דגש על האהבה למוזיקה, על כך שמוזיקה מגשרת על פערי תרבות ושפה. החברה מתגאה בכך שהיא מעסיקה אנשים שאוהבים מוזיקה בדיוק כמו הלקוחות של החברה.

    קו הפטיפונים של החברה הינו מגוון מאוד. החל מפטיפונים במחירים בהחלט נגישים כמו דגם ה-B-Sharp ועד לפטיפונים מפוארים כמו דגם ה-Fortissimo, השוקל 68 ק״ג, כולל 12 צינורות brass לחיזוק ויציבות הצלחת ומנוע כפול המורכב על בסיס נפרד.

    EAT Fortissimo
    דגם ה-Fortissimo
    (Image Credit: EAT)

    סימן היכר נוסף של החברה הוא שימוש בצבעים שיוצאים מחוץ לשבלונה המוכרת של שחור, לבן או עץ. כך שמעבר לצבעים הסטנדרטים חלק מהדגמים ומכסי האבק זמינים גם בגימורים מיוחדים.

    תוכלו לקרוא עוד על החברה באתר הרשמי של EAT

    גיא רג׳ואן, הבעלים של Raguan Audio, מסר לנו בתגובה: ״אני עוקב אחרי EAT מזה מספר שנים, זו חברה שנותנת מענה שלם ופשוט ככל הניתן ברמות מחיר שפויות. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם Pro-Ject ומשתמשת במכונות ה-CNC שלהם, זה מאפשר להם להוריד עלויות ולספק מוצרי היי-אנד במחירים נמוכים יותר מחברות מקבילות. התרשמתי מאוד מאיכות הבניה והגימורים, בנוסף לשלל ביקורות מצוינות ומסיבות אלה בחרתי ב-EAT בתור המותג הראשון של Raguan Audio בתחום האנלוגי.״

    כל שנותר לנו הוא לאחל המון בהצלחה לגיא ו-Raguan Audio עם המותג החדש.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן