fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת Elipson מצטרפת לטרנד רמקולי הרטרו ומשיקה את ה-Heritage XLS15

    חברת Elipson מתייחסת לעצמם בתור יצרנית הרמקולים הוותיקה ביותר בצרפת, סיפור החברה החל עוד בשנת 1938. סימן ההיכר של החברה הוא רמקולים בתיבות מעוגלות. לפי אתר החברה, כבר בשנת 1953 הם החלו להשתמש בעיצובים מעוגלים. ל-Elipson יש ליין רמקולים רחב מאוד, בכל גודל ומחיר, כנראה שסדרת הרמקולים הכי מפורסמת של החברה היא ה-Planet. בנוסף החברה מייצרת מגברים, פטיפונים ואביזרים נוספים.

    חברת Elipson מצטרפת לטרנד רמקולי הרטרו ומשיקה את ה-Heritage XLS15
    ( Image Credit: Elipson ) סדרת ה-Planet של Elipson

    Heritage XLS15

    רמקולים בעיצוב רטרו הפכו להיות לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות. קשה לי לשים את האצבע על הגורמים לכך, אולי ההתבגרות של קהילת האודיופילים, שמתגעגעים למראה של פעם, או אולי החיבה הכללית לעיצובי רטרו, ששוטפת את העולם.

    Heritage XLS15
    ( Image Credit: Elipson )

    בכל מקרה גם Elipson ראתה את הדרישה הגוברת והחליטה להשיק את ה-Heritage XLS15. ה-XLS15 הוא רמקול 3Way קומפקטי, הוא כולל פורט קדמי שניתן לסגור באמצעות ספוג, בכדי להתאים את ביצועי הבס לחלל ההאזנה. יחידת הוופר היא בקוטר של 30 ס”מ וכוללת מגנט חזק במיוחד. יחידת המיד היא בקוטר 55 מ”מ ולבסוף יחידת טוויטר כיפה רכה בקוטר 22 מ”מ.

    מאפיין מעניין נוסף של Heritage XLS15 הוא כיוון אמפליטודה של 2dB לתדרי המיד והגבוהים, המאפשר יכולת התאמה נוספת לחלל ההאזנה וטעמכם האישי.

    חברת Elipson מצטרפת לטרנד רמקולי הרטרו ומשיקה את ה-Heritage XLS15
    ( Image Credit: Elipson )

    ה-Heritage XLS15 מגיע עם שני סוגים של מעמדים, המייצרים הטיה של הרמקול ב-7 מעלות, על מנת לייצר התאמת פאזה אקוסטית נכונה. אופציה נוספת היא מעמד מתכתי של חברת Norstone שמעלה את הרמקול ב-19 ס”מ מהרצפה, מעמד זה נרכש בנפרד.
    מחיר ה-Heritage XLS15 באתר הרשמי של Elipson הוא €1,990.00.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן