fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת KEF מעדכנת את דגמי ה-Blade וה-Reference עם טכנולוגיית ה-Meta

    לאחר ההצלחה של הרמקול המוניטורי, KEF LS50 Meta, חברת הרמקולים הבריטית מביאה את טכנולוגיית ה-Meta שלהם גם לסדרת הדגל, ה-KEF Blade וסדרת ההיי-אנד, ה-KEF Reference.

    אז מה הקטע של ה-Meta?

    בשלהי 2020, חברת KEF הכריזה על טכנולוגיה פורצת דרך חדשה בשם Metamaterial. למעשה מדובר על מבנה ייחודי שמולבש בחלקו האחורי של הטוויטר ולטענת KEF סופג 99% מהתדרים החוזרים מהטוויטר אל תוך תיבת הרמקול. המשמעות של כך היא סאונד טבעי יותר עם פחות עיוותים.
    תוכלו ללמוד עוד על הטכנולוגיה בסרטון הרשמי הבא:

    טכנולוגיה שמוטמעת מלמטה למעלה

    אצל רוב הייצרניות טכנולוגיות חדשות כמעט תמיד יהיו מוטמעות ברמקולי הדגל ועם הזמן עם שכלול יכולות הייצור וההחזר על ההשקעה בפיתוח, הטכנולוגיה תמשיך לדלג מטה לסדרות היותר ברות השגה. המקרה של חברת KEF הוא דיי ייחודי, מכיוון שרמקולי ה-KEF LS50, שיצאו במקור לציון 50 שנה לחברה, הפכו להיות לסמל של החברה ונמכרו כמו לחמניות. יכול להיות שמסיבה זו חברת KEF בחרה להטמיע את הטכנולוגיה תחילה דווקא ברמקול הנמכר ואולי המייצג ביותר של החברה.

    ה-Meta עולה כיתה לתותחים הכבדים

    אז כעת טכנולוגיית ה-Meta מגיעה על הסדרות הגבוהות של רמקולי חברת KEF. תחילה רמקולי ה-Blade הייחודיים של החברה, בעלי העיצוב יוצא הדופן שמלבד הפן הוויזואלי תוכנן בקפידה למזער את העיוותים שנוצרים לגלי הקול בעקבות המפגש שלהם עם תיבת הרמקול. תיבת הרמקול של ה-Blade מעוצבת בצורה גלית ואינה כוללת פינות ישרות. שני דגמי ה-Blade החדשים הם ה-Blade One Meta וה-Blade Two Meta.

    KEF Blade One Meta
    (Image Credit: KEF)

    דגמי Blade החדשים כוללים לא רק את שדרוג חומר ה-Meta, אלא גם את דרייבר ה-Uni-Q דור 12 החדש של החברה, שמבטיח עיוות הרמוני נמוך יותר ותגובת תדר אחידה בכל ספקטרום תדרי המיד.
    הרמקולים זמינים בחמישה גימורי תיבה שונים ושישה גימורים שונים של דרייבר ה-Uni-Q.

    KEF Blade Meta
    (Image Credit: KEF)

    סדרת ה-Reference של KEF אולי אינה כוללת עיצוב ייחודי כמו דגמי ה-Blade, אבל מדובר בסדרת היי-אנד מוערכת שגם התיבות שלה תוכננו ברמה הגבוהה ביותר תוך כדי מזעור וויברציות והגעה לרמת Clarity גבוהה. גם סדרת ה-Reference החדשה זוכה לשני השדרוגים של חומר ה-Meta והדרייבר החדש ה-Uni-Q דור 12. הסדרה כוללת שני דגמים רצפתיים ודגם מדפי, כולם בתצורת 3Way.

    KEF Reference Meta
    (Image Credit: KEF)

    בנוסף לשני רמקולי סנטר, גם הם בתצורת 3Way.

    KEF Reference Meta
    (Image Credit: KEF)

    רמקולי סדרת ה-Reference יהיו זמינים בשלושה גימורי תיבה שונים וחמישה גימורים שונים של דרייבר ה-Uni-Q.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן