fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת Roon Labs מציגים Roon 2.0 ו-Roon ARC

    אחרי קמפיין מושקע עם לא מעט טיזרים, היום זה קרה. חברת Roon Labs שחררו את העדכון האחרון שלהם, Roon 2.0 והשיקו את אפליקציית Roon ARC.

    Roon ARC
    (Image Credit: Roon)

    מה זה Roon ARC?

    לפני שנענה על זה, נסביר בקיצור מהו Roon. אז Roon היא תוכנה המשלבת בין התפקיד של Music Server, כלומר שרת המרכז את כל קבצי המוזיקה מהרשת הביתית שלכם, לבין Music Streamer, שמתחבר לאפליקציות של Tidal ו-Qobuz ומושך תכנים מהם.

    מעל היכולות הללו Roon בונים ממשק יפיפה, המספק מידע נרחב על המוזיקה, מקטלג אותה ומאפשר חיפושים מתקדמים. יכולות נוספות הן לייצר תחנות רדיו מאלבומים ורשימות השמעה ולעזור לכם למצוא מוזיקה חדשה מותאמת לטעמכם האישי. בנוסף ל-Roon יש עוד שלל יכולות.

    למידע נוסף על Roon, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את הכתבה שלנו: Roon – שרות חכם לחובבי המוזיקה ובנוסף תוכלו לבדוק את המדריך שלנו להתקנת ה-Roon Optimized Core Kit.

    Roon ARC
    (Image Credit: Roon)

    כעת נוכל להתחיל להסביר מהו ה-Roon ARC ומה הוא מאפשר למשתמשי Roon. אחת המגבלות של שירות Roon הוא בכך שהוא נגיש אך ורק ברשת הביתית שלכם. לא רק הקבצים המיקומיים שלכם ניגשים לכם רק ברשת הביתית, אלא גם רשימות ההשמעה שיצרתם, אפילו אם הם כוללים אך ורק שירים משירות Tidal. הסיבה לכך היא שהרשימות נשמרות במסד הנתונים של ה-Roon Core ואינם נמצאים בשום ענן.

    כעת בגרסת ה-Roon 2.0, למעשה החברה מאפשרת גישה מרחבי האינטרנט אל ה-Roon Core שלכם, באמצעות חיבור מאובטח. האפליקציה החדשה, Roon ARC, מאפשרת לכם להתחבר ל-Roon Core שלכם, לא מהרשת הביתית שלכם, אלא מכל מקום בעולם בו יש לכם חיבור אינטרנט. לא כל היכולות המלאות של Roon יהיו זמינות לכם דרך ה-Roon ARC (למשל יכולות ה-DSP אינן זמינות), אבל כן תוכלו לגשת לקבצים המיקומיים שלכם מכל מקום, להוריד אותם למכשיר הנייד להאזנה Offline ולגשת לרשימות ההשמעה שלכם. תוכלו לשלוט באיכות, על מנת לאזן בין איכות השמע לשימוש ברשת על ידי מכשירכם. במידה ותרצו, האיכות המלאה של הקבצים המיקומיים שלכם תהיה זמינה לכם.

    אז מה דעתכם על המהלך? האם זו מהפיכה מבחינתכם? אילו פיצ׳רים נוספים אתם הייתם רוצים לראות מתווספים ל-Roon? שתפו אותנו.

    לפרטים נוספים על היכולות של ה-Roon ARC והחידושים בו, תוכלו לקרוא באתר הרשמי של Roon Labs, בנוסף הם גם הכינו FAQ נרחב ומעולה באתר הקהילות והתמיכה שלהם.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן