fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת SVS משיקה את הסאבוופר הקומפקטי 3000 Micro

    חברת SVS האמריקאית ידועה בסאבים הדיי ענקיים שלהם, במיוחד בגרסאות ה-Ported. לשם הדוגמה המידות של ה-PB16 Ultra בס”מ הן: 63.5 ג, 55.1 ר ו-72 ע.

    3000 Micro
    (Image Credit: SVS) ה-PB16 Ultra, סאב מפלצתי!

    כעת SVS החליטו לפנות אל הקהל שמעדיף את הסאבים שלהם קטנים וסולידיים, על מנת שיוכלו להציב אותם בקלות יותר בחלל המודרני והמעוצב שלהם, וכל זאת מבלי להתפשר על האיכות.

    הכירו את ה-SVS 3000 Micro

    נתחיל מהשורה התחתונה, עד כמה הוא קטן? גודלו במ”מ הוא 278 ג, 297 ר ו-271 ע. אלה הן מידות קטנות יותר מה-SB1000, סאב הכניסה של החברה. כפי שברור מהשם שלו, SVS משייכת את הסאב החדש אל סדרת ה-3000 שלהם, כלומר הוא ממוצב כסאב ביניים איכותי.

    3000 Micro
    (Image Credit: SVS)

    הסאב החדש מורכב משתי יחידות אקטיביות בגודל 8 אינץ’ הממוקמות בשני צדדי הסאב, אחת מול השנייה. שתי היחידות מונעות בעזרת מגבר ה-Sledge של החברה, בעל עוצמה של 800W (עם יכולות להגיע לפיק של יותר מ-2500W). שתי היחידות מחוברות אל המגבר בחיבור מקבילי, בכך מובטח שהן מקבלות עוצמת זרם זהה, מה שגורם לשיקוף מדויק של שתי היחידות.

    על ידי שליחת האנרגיה בשני כיוונים מנוגדים, האנרגיה המכנית, שלרוב נשארת בתוך התיבה, מתבטלת לכן יש צורך בפחות שיכוך, מה שמאפשר גודל תיבה קטן יותר.

    3000 Micro
    (Image Credit: SVS)

    כמו כל הסאבים האחרונים של החברה גם ה-SVS 3000 Micro, מגיע עם אפליקציית שליטה, שכוללת בין היתר DSP, המאפשר לכוון את ביצועי הסאב בצורה אופטימלית לחלל ההאזנה. זאת בנוסף לשליטה בעוצמה, קרוסאובר ופאזה, שגם הם אפשריים ישירות מהאפליקציה.

    התיבה של ה-SVS 3000 Micro, עשוייה מ-MDF עבה וכוללת חיזוק שלדה קשיח, על מנת לתמוך במבנה היחידות הכפול ולמנוע השפעה על הסאונד. תגובת התדר של הסאב היא 23Hz – 240Hz +/-3 dB.

    חברת SVS משיקה את הסאבוופר הקומפקטי 3000 Micro
    (Image Credit: SVS)

    ה-SVS 3000 Micro מגיע בגימור מבריק פיאנו שחור או פיאנו לבן. הנתונים והעיצוב של הסאב מציבים אותו בתחרות ישירה מול הסאבוופר המדובר של חברת KEF ה-KC62, אך מבחינת המחיר, ה-SVS צפוי להיות להיות זול יותר בצורה משמעותית.

    חברת SVS משיקה את הסאבוופר הקומפקטי 3000 Micro
    (Image Credit: SVS)

    אז מה דעתכם על תופעת הסאבים עם הדרייבר הכפול והתיבה הקטנה? האם הרעיון של לחסוך במקום בלי פגיעה בביצועים קוסם לכם? או שאתם סקפטיים שהסאבים הקטנים האלה יכולים לספק את הסחורה?

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן