fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת SVS משיקה סדרת סאבוופרים חדשה, ה-1000Pro

    חברת SVS האמריקאית היא ללא ספק אחד השמות החמים בשנים האחרונות, בעיקר בעולם הסאבוופרים. החברה פרצה לשוק תחילה כחברה שסוחרת במודל אינטרנטי בלבד, כך הם חסכו הרבה עלויות שיווק, עמלות חנויות ועוד. הם הציעו מבחר סאבוופרים מרשים, שזכו לביקורות נלהבות והציבו רף חדש מבחינת עלות תועלת. פתאום ניתן היה לרכוש סאבוופרים ענקיים שבאמת יורדים מתחת ל-20Hz, במחיר הגיוני. הביקוש למוצרי החברה הפך לבינלאומי במהירות, ואני יודע שלא מעט ישראלים הזמינו סאבים של SVS ישירות מהאתר שלהם בזמנו.

    חברת SVS לא מפסיקה להתפתח, כיום יש לחברה גם ליין מרשים של רמקולים, ומזה מספר שנים הם מיובאים לארץ באופן סדיר על ידי Future.

    חברת SVS משיקה סדרת סאבוופרים חדשה, ה-1000Pro
    (Image Credit: SVS)

    אחת המהפכות האחרונות שחברת SVS מובילה, היא מהפכת הסאבוופר “החכם”, כלומר סאבוופר הניתן לשליטה על ידי אפליקציה. באפליקציה ניתן לשנות את הווליום, הקרוסאובר, הפאזה ואפילו לשנות אקוולייזר DSP, כולל תבניות מוכנות, ועם אפשרות ליצור תבניות מותאמות אישית. אומנם כיוון סאבוופר, הוא לרוב משהו שעושים פעם אחת וזהו, אבל זהו תהליך שיכול להיות דיי ארוך ומתסכל וכל פעם לרוץ לסאב, לשנות הגדרה ולחזור יכול להיות מתיש ולא נוח. היכולת לשנות הגדרות אלה ולשמוע באופן מידי את ההשפעה, ללא ספק הופך את התהליך לידידותי, נוח ומודרני הרבה יותר.

    חברת SVS משיקה סדרת סאבוופרים חדשה, ה-1000Pro
    (Image Credit: SVS)

    האפליקציה של SVS הושקה תחילה עבור סדרות הסאבים הגבוהות של החברה, ובהדרגה הם החלו לשלב את הטכנולוגיה גם בסדרות הנמוכות יותר, כשהאחרונה הייתה סדרת ה-2000 הפופולרית של החברה. כעת החברה משדרגת את סדרת הכניסה שלהם, ה-1000.

    הכירו את סדרת ה-1000Pro

    הסדרה החדשה כוללת שני דגמים, דגם ה-SB1000 Pro, זהו דגם התיבה הסגורה (sealed) ודגם ה-PB1000 Pro, דגם עם פורט (ported).

    חברת SVS משיקה סדרת סאבוופרים חדשה, ה-1000Pro
    (Image Credit: SVS) ה-SB1000 Pro

    מלבד החידוש של האפליקציה, הסאבים כוללים יחידת דרייבר חדשה בגודל 12 אינץ’, מגבר 325W RMS, עם יכולות שיא של 820W. המגבר הוא מדגם Sledge STA-325D. טווח התדרים של דגם ה-SB הוא 20Hz-270Hz +/-3 dB ואילו בדגם ה-PB הוא 17Hz-260Hz +/-3dB.

    חברת SVS משיקה סדרת סאבוופרים חדשה, ה-1000Pro
    (Image Credit: SVS) ה-PB1000 Pro

    את דגם ה-SB ניתן לקבל בגימור Premium Black Ash או בתוספת מחיר בגימור Piano Gloss בשחור או לבן. דגם ה-PB זמין רק בגימור ה-Premium Black Ash.

    *עדכון: לפי Future, הסאבים צפויים להיות זמינים בארץ החל מסוף מרץ.

    חברת SVS משיקה סדרת סאבוופרים חדשה, ה-1000Pro
    (Image Credit: SVS)
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן