fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת Tektron האיטלקית תיוצג בישראל על ידי Or Audio

    חברת הבוטיק האיטלקית, Tektron, שמתמחה במגברי מנורות, תיוצג בישראל על ידי Or Audio.

    חברת Tektron בתערוכת מינכן 2022
    מתוך החדר של חברת Tektron בתערוכת מינכן 2022

    על חברת Tektron

    חברת Tektron בנויה על אהבה ותשוקה כלפי אודיו וינטג׳. החברה החלה את דרכה לפני יותר מ-35 שנה בתור חברה המתמחה ברסטורציה ותיקון של מכשירי רדיו עתיקים.

    המשפט הראשון שמופיע בעמוד האודות באתר החברה אומר: ״אנחנו אוהבים מנורות, טכנולוגיית הגברת האודיו הראשונה ועדיין הטובה ביותר״. מגברי החברה עושים שימוש בשנאיים בעלי יעלות גבוהה, מנורות NOS שנבחנות באופן ידני, רכיבים איכותיים כגון נגדי Roederstein וקבלי paper/oil. התיבות של המגברים עשויים מעץ קשיח והבסיסים עשויים מעצים ים-תיכוניים עונתיים. בעוד הפלטה העליונה עשוייה מנחושת, או Brass.

    החברה מבטיחה שירות טכני מקצועי באמצעות מייל ללקוחות בכל רחבי העולם.

    לנו יצא להתרשם ממוצרי החברה בשתי תערוכות מינכן האחרונות. בתערוכה של 2022, ישבנו והאזנו למערכת שלמה מבית החברה. עם עיצוב איטלקי המשדר תשוקה וסאונד רומנטי, אני חושב שמדובר במותג שיכבוש הרבה לבבות של חובבי המנורות.

    ליין המוצרים של חברת Tektron מחולקים לשתי סדרות, סדרת הדגל נקראת סדרת ה-Masterpiece. הסדרה כוללת שלושה מכשירים. המגבר המשולב, Neptune, המבוסס על מנורות 211, בעל הגברה של 19W לערוץ ו-Bias אוטומטי.

    מגבר ההספק, ה-Jupiter, מבוסס אף הוא על מנורות 211, בעל הגברה של 19W לערוץ ו-Bias אוטומטי.

    Tektron Jupiter
    (Image Credit: Tektron)

    המכשיר השלישי בסדרה הוא קדם מגבר ה-Venus, המבוסס על מנורות 6J5 x 2 – 6X5 x 2.

    Tektron Venus
    (Image Credit: Tektron)

    הסדרה השנייה של חברת Tektron היא סדרת ה-Heritage, שבתורה אף היא מחולקת לשניים, ה-Classic וה-Evoluition. הסדרות כוללות מבחר של מגברים משולבים, קדם מגברים, מגברי הספק וקדם-מגבר פונו.

    כעת בתצוגה של Or Audio תוכלו להתרשם מדגם ה-TK Two 2A3/300BPSE-I, מגבר משולב, שיכול לעבוד עם מנורה אחת, או שתיים בכל ערוץ. תכונה ייחודית של המגבר היא היכולות שלו לתמוך במגוון רחב ביותר של מנורות: 2A3/45/50/300B/300B XLS/300B Mesh.

    לצפייה במפרט המלא של המגבר

    הנה כמה תמונות שהועברו אלינו על ידי Or Audio:

    Tektron TK Two

    מרק, הבעלים של Or Audio מסר לנו בתגובה: ״חברת Or Audio שמחה להביא לישראל את מותג הגברת המנורות האיטלקי המשובח, Tektron. אני מזמין את כולם להגיע אלינו אל אולם התצוגה ולהתרשם מהמגבר הייחודי, ה-TK Two 2A3/300BPSE-I. המגבר הזה מסוגל לעבוד עם ארבעה סוגים שונים של מנורות, וניתן גם להשתמש במנורה יחידה לערוץ, או שתיים. בכל אפשרות כזו ניתן לקבל אופי סאונד שונה לחלוטין, מאותו המגבר, כך שזהו חלומו הרטוב של כל חובב מנורות. המגבר מנגן אצלינו כעת בשילוב מנורות ה-300B מבית Western Electric ובקרוב יגיעו דגמים נוספים לתצוגה״.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן