fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת Triangle מציינת 40 שנה, ומשיקה שני דגמים חגיגיים

    בשנת 1980 חובב מוזיקה ואומנות בשם Renaud De Vergnette, החליט לייצר רמקולים משל עצמו. 40 שנה לאחר מכן, חברת Triangle הצרפתית היא אחת החברות המוכרות והיציבות של עולם ההיי-פיי. לציון המאורע, החברה בחרה להשיק גרסה מיוחדת של שניים מהדגמים האייקונים ביותר של החברה.
    החלק המשותף לשני הרמקולים הוא טוויטר כיפת מגנזיום מצופה בזהב, שפותח במיוחד עבור הדגמים החדשים ודרייבר מיד מתאית נייר (cellulose paper).

    ה-Antal 40th

    חברת Triangle מציינת 40 שנה, ומשיקה שני דגמים חגיגיים
    (Image Credit: Triangle)

    דגם ה-Antal, הוא אולי הדגם המפורסם ביותר של החברה. ה-Antal הינו רמקול רצפתי. יחידת הבס, בגרסת ה-40, שואפת השראה מיחידת הבס של רמקול ה-Australe, הרמקול הבכיר בסדרת ה-Esprit Ez של טריאנגל. החברה מבטיחה שהרמקול יספק העברה יוצאת דופן של התדרים הנמוכים. יחידת המיד העשויה מתאית נייר, היא ללא ספק סימן ההיכר של החברה, והיא מספק סאונד עשיר ונקי.
    ה-Antal 40th מיועד לחללים בגדול של 30 עד 50 מטר רבוע.

    ה-Comète 40th

    חברת Triangle מציינת 40 שנה, ומשיקה שני דגמים חגיגיים
    (Image Credit: Triangle)

    ה-Comète, הינו רמקול מדפי וכולל את אותו הטוויטר ויחידת המיד כמו ב-Antal 40th, כאשר יחידת המיד מגיעה עם מנוע המכוון לספק טווח רחב יותר של תדרים, בכדי לקבל יותר בס מהיחידה. הרמקול יגיע עם סטנד תואם מדגם S04 40th.
    ה-Comète 40th מיועד לחללים קטנים מ-25 מטר רבוע.

    חברת Triangle מציינת 40 שנה, ומשיקה שני דגמים חגיגיים
    (Image Credit: Triangle)

    מאפיינים נוספים של הדגמים החגיגיים כוללים תיבה מעבודת עץ באיכות גבוהה עם אותם המאפיינים כמו הסדרות הבכירות של החברה, ה-Signature וה-Magellan. התיבות כוללות חיזוקים פנימיים לקשיחות ועמידות וביצועי סאונד טבעיים ללא “צביעה”.

    החלק החיצוני של התיבות מגיע בשני עיצובים: Santos rosewood עם שכבה מבריקה למראה אלגנטי וייחודי או עץ Sycamore עם גימור מט.

    היבואן של חברת Triangle בישראל, Audio Expert, מסרו לנו שהרמקולים יהיו זמינים בארץ באמצע-סוף אפריל. המחירים לצרכן צפויים להיות: ה-Comète 40th יעלה 7,790 ש”ח ואילו ה-Antal 40th יעלה 14,900 ש”ח.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן