fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בנטפליקס – הנוסע הסמוי

    היום (22/4) יעלה סרט המד”ב, “הנוסע הסמוי” בכיכובה של אנה קנדריק. בדרך למשימה במאדים, צוות ספינת חלל מגלה נוסע סמוי על הסיפון, מה שמציב בפניהם דילמה מוסרית.

    עוד היום, תעלה סדרת הדוקו הטבע “דיוויד אנטברו: החיים בצבע”. הסדרה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית על מנת להראות לנו כיצד בעלי חיים עושים שימוש בצבעים כדי לשרוד ולפרוח.

    ביום שישי סופסוף זה קורה, סדרת הפנטזיה האפית המבטיחה של נטפליקס “צל ועצם” עולה לשירות. מהרגע הראשון שנטפליקס החלו לפזר טיזרים על הסדרה, הם הצליחו לעורר את סקרנותי. אני חובב פנטזיה גדול, אך למוד אכזבות מרות מהז’אנר הזה. נראה שעל כל “שר הטבעות” או “משחקי הכס”, יש עשרות רבות של סדרות בינוניות במקרה הטוב. אז האם “צל ועצם” תצליח להציל אותנו מים הבינוניות של הפנטזיות?
    העלילה עוקבת אחר מייצרת מפות יתומה, בשם אלינה סטארקוב (לעוד מישהו זה נשמע כמו הגרסה הבולגרית של סטארק?). אלינה מגלה שיש בה כוחות שיכולות לשנות את גורל עולמה, שנמצא במלחמה איומה.

    ביום שלישי תעלה סדרת מתח טורקית חדשה, “פאטמה”. מנקת בתים אפרורית שחוותה טרגדיות רבות, יוצאת למסע רצחני, שמפגיש אותה עם פצעים מעברה.

    ביום רביעי הבא תעלה סדרת הלייפסטייל התיעודית, “מדריך Headspace לשינה”. הסדרה מציגה מחקרים חדשים במדעי השינה ומבטיחה לתת לנו טיפים פרקטיים, שיעזרו לנו לישון טוב יותר.

    עוד ברביעי, תעלה סדרת הקומדיה הפולנית, “Sexify”. סטודנטית לא מנוסה וחברותיה מגלות את המיניות בעקבות תחרות לפיתוח אפליקציות, בה הן מחליטות לפתח אפליקציית סקס.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן