fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בנטפליקס – הקרב הנשכח

    השבוע בנטפליקס, ים של תכנים מגוונים, סרט דרמת מלחמה מהולנד, ״הקרב הנשכח״. בנוסף, קומדיות אירופאיות מנורווגיה, גרמניה וצרפת, הסדרה ״את״ חוזרת לעונה שלישית ועוד.

    הקרב הנשכח

    היום (14 לאוקטובר) תעלה העונה החדשה של סדרת המדע הבדיוני:

    חיים אחרים – עונה 2

    עונה שנייה לסדרת החלל והמדע הבדיוני. לאחר שניקו והצוות אדים להשמדה של כוכב לכת שלם, הם מבינים שהם מתמודדים מול גזע חייזרי אכזרי במיוחד.

    ביום שישי יעלו התכנים הבאים:

    הקרב הנשכח

    סרט דרמת מלחמה תקופתית שמגיעה מהולנד. סיפוריהן של שלוש דמויות טייס, חייל נאצי ולוחם מחתרת מצטלבים על רקע הסיפור על הקרב המכריע על הסכלדה במלחמת העולם השנייה.

    נקמה סמויה

    סדרת דרמת פשע קוריאנית חדשה. אישה הנחושה לנקום על מות אביה, מסתננת לשורות המשטרה בעזרתו של ראש ארגון פשע. האם הסדרה תמשיך את המומונטום של הסדרות הקוריאניות לאחר ההצלחה של ״משחק הדיונון״.

    הטיול

    סרט קומדיית אימה נורווגי. בעל ואישה שהחליטו לרצוח אחד את השני, יוצאים לחופשה בבתקה מרוחקת ומגלים שם סכנה גדולה אף יותר.

    את – עונה 3

    העונה השלישית של סדרת הפשע הרומנטית. הסדרה עוקבת אחר בחור צעיר אובססיבי ומסוכן שמסתנן לחייהם של האנשים שמושכים אותו בכל דרך. בעונה השלישית, לאב וג׳ו מנסים נשואים ומנסים לחיות חיי שגרה, אך לא פשוט להיפטר מהרגלים ישנים.

    אני, את, אתה, אנחנו

    סרט קומדיה גרמני. ארבעה זוגות מחליטים לעשות ניסוי בחילופי זוגות. בבקתה מבודדת על חוף הים, הם יצטרכו להתמודד עם השקרים וההשלכות של הניסוי.

    ביום רביעי הבא יעלה מותחן הניעורים:

    שיני לילה

    נהג צעיר אוסף שתי נשים למסע פרוע ממסיבה למסיבה שנמשך כל הלילה. כשהן חושפות בפניו את זהותן האמיתית, הנהג מבין שחייו נתונים בסכנה.

    תקועים בפריז

    סרט קומדיה צרפתי. מגפת הקורונה מובילה לסגר ברחבי צרפת. הסרט עוקב אחר דיירים אקסצנטריים של בניין דירות שנאלצים להתמודד עם המציאות החדשה ואחד עם השני.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן