fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בנטפליקס – זמן לעצמי

    השבוע בנטפליקס קווין הארט ומארק וולברג מככבים בקומדיה מטורפת, ״זמן לעצמי״. בנוסף סרט אקשן תקופתי מלא צבע ואדרנלין מקוריאה וסרטי מתח מבריטניה וספרד.

    זמן לעצמי

    התכנים הבאים יעלו ביום שישי:

    זמן לעצמי

    סרט קומדיה בכיכובו של קווין הארט. אב במשרה מלאה זוכה לקצת זמן איכות לבדו כשאישתו לוקחת את הילדים לחופשה בלעדיו. הוא מתחבר אל חברו הוותיק (מארק וולברג), שנשאר בליין כאילו הוא עוד בשנות העשרה, ויחד הם חווים שלל הרפתקאות מופרעות.

    אהבה של גדולים

    סרט דרמת פשע רומנטית מדנמרק. אישה שמגלה שלבעלה יש רומן מוכנה ללכת רחוק על מנת להשיג את מבוקשה. היחסים בין השניים מדגימים את הגבול הדק בין האהבה לשנאה.

    המסלול לשותפות

    סדרת דרמה קומית. אינגריד יון היא צעירה אסיאתית חרוצה המנסה להפוך לשותפה במשרד עורכי דין יוקרתי בניו-יורק, תוך כדי שהיא מנסה לתמרן בין חברים, אהבה והציפיות של משפחתה.

    לודיק

    סדרת פשע מדרום אפריקה. יזם רהיטים מצליח הוא גם בעל עסק סודי של הברחת יהלומים. כעת הוא נאלץ להשתמש בעסק על מנת להבריח נשק בשביל להציל קרוב משפחה שנחטף.

    סיאול בהילוך גבוה

    סרט פעולה קוריאני. חבורה של נהגים ומכונאים פועלת בחשאי על מנת לפרק רשת של הלבנת כספים בימים שלפני אולימפיאדת סיאול 1988.

    ביום רביעי הבא יעלו התכנים הבאים:

    עברתי במקרה

    סרט פשע בריטי. אומן גרפיטי שפורץ לבתי עשירים נחשף לסוד מסוכן במרתפו של שופט מוערך. כעת הוא ומכריו נמצאים בסכנה.

    הבוסית

    סרט מותחן ספרדי. צעירה שאפתנית מגיעה להסכם מטריד עם הבוסית שלה, היא תתן לה את התינוק שהיא נושאת ברחמה תמורת כסף. לשארית תקופת ההריון היא תעבור לביתה של הבוסית ואסור יהיה לה להתראות עם אף אחד.

    [טריילר בספרדית]

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן