fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בנטפליקס – עושות נקמה

    השבוע בנטפליקס מיה הוק, מ״דברים מוזרים״ מככבת בקומדיה לבני נוער, ״עושות נקמה״. בנוסף שלל תכנים מגוונים, מדוקו-פשע הולויידי עד לסרט אנימציה יפני.

    עושות נקמה

    התכנים הבאים יעלו ביום שישי:

    עושות נקמה

    סרט קומדיה לבני נוער בכיכובן של קמילה מנדס ומיה הוק (רובין מ״דברים מוזרים״). מלכת כיתה לשעבר ותלמידה חדשה ולא מקובלת, רוקמות יחד מזימה כיצד להתנקם באויבות שלהן.

    סנטו

    סדרת פשע מותחת מספרד. שני שוטרים הנמצאים משני צידי האוקיינוס האטלנטי (לפי הטריילר ספרד וברזיל) מנהלים מרדף חוצה יבשות אחר סוחר סמים, שזהותו מעולם לא נחשפה.

    האמיצים

    סדרת פנטזיה מדרום אפריקה. אלה כל יכולה חוזרת לחיים בגופה של אישה צעירה, כעת היא רוצה לנצל את כוחה על מנת לנקום על מות אחותה ולהגן על משפחתה.

    פעם הייתי מפורסם

    סרט קומדיה מוזיקלית בריטית. חבר לשעבר בלהקת בנים יוצר קשר מיוחד עם מתופף מוכשר וזוכה להזדמנות שנייה.

    גורל: סאגת ווינX – עונה 2

    סדרת הפנטזיה לנוער חוזרת לעונה שנייה. נערות הלומדות בבית ספר הקסום, אלפיה, לומדות לשלוט בכוחות הקסם שלהן תוך כדי התמודדות עם חברים ואהבות.
    בזמנו ניסינו לתת הזדמנות לעונה הראשונה, ולא שרדנו. הרגיש לי קצת כמו שילוב לא מוצלח בין הארי פוטר לבוורלי הילס.

    בית בלב האוקיינוס

    סרט אנימציה יפני. חבורת ילדים הגרה בבית נטוש, נספחת יחד עם הביניין אל תוך האוקיינוס. כעת עליהם לגייס את התושיה שלהם ולמצוא דרך לחזור הביתה.

    התכנים הבאים יעלו ביום רביעי הבא:

    בורא מיני בשמים

    סרט מיסתורין גרמני. בלשית שרוצה להחזיר לעצמה את אהובה, משתפת פעולה עם רוקם בשמים מוכשר במיוחד בעל שיטות קטלניות. הסרט נראה כמו אדפטציה של הספר ״הבושם״.
    אני מזכיר לכם שיש סדרה גרמנית שגם היא הייתה מבוססת על הסיפור וגם נקראת ״הבושם״, לטעמי אחת הסדרות הטובות ביותר בנטפליקס, מומלץ ביותר.

    בלינג רינג: גנבים בהוליווד

    סדרת דוקו-פשע. בשנת 2009 חבורת בני נוער פרצו למספר בתים של מפורסמים וגנבו תכשיטים ודברי ערך. על ידי כך הם ניסו להתפרסם ואפילו נוצר סרט בהשראתם. הסדרה מביאה את סיפורם וראיון עם שניים מהמעורבים.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן