fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בנטפליקס – Brightburn

    השבוע בנטפליקס תוכלו למצוא סרט דרמה רוסי על רקע אסון צ׳רנוביל, כותר נוסף ביקום האנימציה של גיירמו דל-טורו ואת Brightburn, סרט אימה מד״ב, שהוא גירסה אלטרנטיבית לעלילת סופרמן.

    התכנים הבאים יעלו ביום שישי:

    ואן הלסינג – עונה 5

    עונה חמישית לסדרת הערפדים שעוקבת אחר ונסה, בחורה שמתעוררת מתרדמת לאחר שלוש שנים ומגלה שהעולם נשלט בידי ערפדים. יחד עם חבורה של ניצולים הם נלחמים על חייהם. זו תהיה העונה האחרונה של הסדרה.

    רחוב הפחד חלק 3: 1666

    הפרק הנועל את טרילוגיית האימה לבני נוער. דינה חוזרת ל-1666 ומגלה את האמת אודות שרה פיר. בזמן שב-1994 שאר החברים נלחמים על חייהם ומנסים להציל את שיידיסייד.

    ביום שלישי יעלה הסרט:

    Brightburn

    זהו סרט דרמת. אימה ומד״ב שיצא ב-2019. הסרט הוא מעין סיפור אלטרנטיבי לעלילת סופרמן. ילד שהגיע לכדור הארץ ומגלה שיש לו כוחות מיוחדים. רק במקום להפוך לגיבור על, הוא הופך למשהו מרושע.
    הסרט עורר המון באז בזמנו וביקורות שנויות במחלקות, טרם צפיתי בו וזו יכולה להיות הזדמנות נהדרת להשלים פערים.

    ביום רביעי הבא יעלו התכנים הבאים:

    צ׳רנוביל 1986

    סרט דרמה רוסי אודות לוחם האש, אלכסיי שמנסה לחדש את הקשר עם אהובתו, אך האסון המכונן בצ׳רנוביל זורק אותו אל תוך משימת חייו.
    בשבועות האחרונים יש יותר ויותר כותרים מרוסיה בנטפליקס, אחרי פולין, ומדינות נוספות, נראה שהגיע תורה של רוסיה להפוך לספקית הלהיטים הבינלואמיים של נטפליקס.

    ציידי הטרולים עלייתם של הטיטאנים

    סרט המשלב את שלושת היקומים מבית גיירמו דל טורו, ״ציידי הטרולים״, ״שלושה בהסוואה״ ו-״המכשפים: סיפורי ארקדיה״. הגיבורים משלושת היקומים צריכים לאחד כוחות ולהילחם מול אויב מסתורי ועוצמתי.
    הבן שלי הוא חובב גדול של כל סדרות האנימציה הללו מבית גיירמו דל טורו, ולטעמי מדובר בסדרות מעולות עם וויזואליות נפלאה. אני חובב גדול של עבדתו של דל טורו ומאוד ממליץ על כל סרטי וסדרות האנימציה מהיקומים שהוא יצר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן