fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בסלקום TV – אהבה מריקוד ראשון

    היום (29/4) יעלו הסרטים הבאים:
    “אהבה מריקוד ראשון” (2017), קומדיה רומנטית אודות אישה המגלה שבעלה בוגד בה ומחליטה לעבור ללונדון לגור עם אחותה. שם היא מגלה את עולם הריקוד של הגיל השלישי.

    “הבית” (2018), מותחן. זוג שיוצאים לחופשה רומנטית באיטליה במטרה לנסות לשקם את הנישואין שלהם, מוצאים את עצמם במשחק חולני עם זר. עם ארון פול.

    ביום שבת יעלה הסרט, “הכישוף” (2020). מותחן אימה אודות גבר הניצל מהתרסקות מטוס ומתעורר בביתם של זוג מבוגר המטפלים בו, אך מסתירים כוונות זדוניות.

    ביום שבת יעלו התכנים הבאים:
    העונה החמישית של “מיליארדרים”, סדרת המתח המתארת קרב מוחות בין התובע המחוזי בניו יורק ומיליארדר חסר עקבות.

    “משחק באש” (2015). דרמה בכיכובו של בראדלי קופר, שף הנגמל מסמים ואלכוהול מנסה להשיג את כוכב המישלן השלישי. סרט מומלץ ביותר, רק מילת אזהרה על בטן ריקה, הוא יותר מסוכן מ”מאסטר שף”.

    סרט נוסף, לא פחות מסוכן לשומרי הדיאטות, “שף” (2014). דרמה בכיכובו של ג’ון פאברו, עם רוברט דאוני ג’וניור, סקארלט יוהנסון וסופיה ורגארה. שף מוערך מגיע לנקודת שבירה ומחליט לרכוש פוד-טראק במטרה למצוא בחזרה את ההשראה, תוך כדי ניסיון לאחד את משפחתו.
    הסרט השפיע רבות על ג’ון פאברו שהפך לחובב בישול ויש לו תוכנית בישול ממש מגניבה בנטפליקס, יחד עם השף ששימש ליועץ הקולינארי בסרט הזה.

    “אופטימיות היא שם המשחק” (2012). דרמה קומית רומנטית עטורת שבחים. פאט (בראדלי קופר) הוא מורה שמתגלה אצלו בעיה נפשית, הוא עובר לגור עם הוריו ומחפש דרך לחזור אל אשתו. העניינים מסתבכים כשהוא מכיר את טיפאני (ג’ניפר לורנס) המסתורית שגם היא סובלת מאתגרים נפשיים. את הקאסט המרשים, משלים גם רוברט דה-נירו.

    ביום רביעי יעלו הסרטים הבאים:
    “קלינר” (2007). דרמת מתח. שוטר לשעבר עובד כמנקה זירות רצח בזמן שהוא מתאבל על מות אשתו. עם סמואל ג’קסון, אד האריס ואווה מנדז.

    “שתיקה” (2016). סרטו של מרטין סקורסזה אודות שני מיסיונרים במאה ה-17, היוצאים למסע ליפן במטרה למצוא את המורה הרוחני שלהם, שאיבד את דרכו הרוחנית ולהפיץ את הדת הקאתולית. עם: אנדרו גארפילד, אדם דרייבר וליאם ניסן.

    “ערבה בוערת” (2008). דרמת פשע רומנטית בכיכובה של שרליז ת’רון. סיפור בשתי שכבות אודות אם ובתה, המנסות לחדש את הקשר אחר ילדות קשה.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן