fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – אמונייט

    ארבעה סרטים חדשים עולים לאקרנים מחר, ה-24/06/2021, שני סרטי ילדים ושתי דרמות עם דמויות נשיות במרכזן, כולל “אמונייט” בכיכובה של קייט וינסלט.

    נתחיל מסרטי הדרמה:

    אמונייט

    קייט וינסלט כיכבה במדור המלצות הצפייה שלנו לאחרונה בסקירה המלאה שלנו ל “הסודות של איסטאון“, כעת היא חוזרת אל המסך הגדול בסרט “אמונייט”, אם כי טכנית הסרט הזה שוחרר ב-2020, רק שלא היו בתי קולנוע פעילים בשנה האחרונה.

    מארי אנינג (קייט וינסלט), הינה חוקרת מאובנים מוערכת בשלהי המאה ה-19, שימי התהילה מאחוריה. כעת היא עובדת לבדה בקו החוף הדרומי של אנגליה, שם היא מחפשת אחר מאובנים ומוכרת אותם לתיירים על מנת לכלכל את עצמה ואת אימה החולה.
    כשתייר עשיר מפקיד בידי מארי את הטיפול באשתו, שארלוט (סירשה רונאן), מארי אינה יכולה לסרב להצעה. תחילה הטיפול באורחת הלא רצויה מתנגש עם עבודתה של מארי, אך אם הזמן למרות השוני הרב בין שתי הנשים, הן מוצאות שפה משותפת וקשר עוצמתי נרקם ביניהן.

    עם: קייט וינסלט וסירשה רונאן
    במאי: פרנסיס לי
    משך: שעתיים

    אסיה

    סרט ישראלי של הבמאית רותי פרי-בר. אסיה (אלונה איב) חיה עם בתה המתבגרת, ויקה (שירה האס, “המורדת“), אותה הוא הולידה בגיל צעיר. אסיה מתקשה ליצור מערכת יחסים עם בתה ומעדיפה להתמקד בעבודתה.
    כשמצבה הבריאותי של ויקה מתדרדר בפתאומיות, השתיים זוכות להזדמנות נדירה להתקרב ואסיה הופכת להיות לאמא, שויקה הייתה כה זקוקה לה.
    הסרט זכה ב-9 פרסי אופיר, כולל לסרט הטוב ביותר והיה המועמד של ישראל בטקס האוסקר 2021.

    עם: אלונה איב ושירה האס
    במאית: רותי פרי-בר
    משך: 1:25 ש’

    טום וג’רי – מדובב

    הדמויות הקלאסיות שדורות שלמים גדלו עליהן חוזרות אל המסך הגדול והפעם בסרט לייב אקשן משולב אנימציה.
    עימות כאוטי בין ג’רי העכבר, שמתגורר במלון Royal Gate היוקרתי, לטום החתול שנשכר במטרה לגרש את ג’רי מהמלון בכל מחיר מכיוון שבמלון עומדת להיערך “חתונת המאה”.

    עם: קלואי גרייס מורטז ומייקל פנה
    במאי: טים סטורי
    משך: 1:41 ש’

    סוכנות בילוש לחיות מחמד – מדובב

    בנג’מין (שבכלל נקרא ולדימיר בגרסה המקורית) הוא סוכן חשאי מוכשר אך פזיז. לאחר שתוך כדי מרדף אחר פורעי חוק, בנג’מין גורם לנזק משני רב, הוא נשלח למשימה “משעממת”, לשמור על מסמכים סודיים. אם זה לא מספיק, אז הוא גם מקבל לשותף את הקטור, סוכן מתחיל שחובב משחקי וידאו ואופרות סבון. כשהמסמכים נגנבים שני השותפים ההפוכים צריכים לצאת למסע חקירה במטרה להחזיר אותם.
    מבית היוצר של “המיניונים” ו-“החיים הסודיים של חיות המחמד”.

    עם: קירק ת’ורנטון ודינו אנדרדה
    במאים: Guillaume Ivernel ו-Zhiyi Zhang
    משך: 1:39 ש’

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן