fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – אף פעם לא מאוחר

    השבוע בקולנוע הדרמה הקומית ״אף פעם לא מאוחר״ בכיכובה של אמה תומפסון. בנוסף סרט פעולה בהשתתפותו של ברוס וויליס, שני סרטים בנושא ריקוד וסרט אנימציה לכל המשפחה.

    אף פעם לא מאוחר

    אף פעם לא מאוחר

    דרמה קומית. ננסי סטוקס היא מורה בפנסיה ואלמנה. בעוד חיה עם בעלה המנוח היו טובים, תשוקה ומין לא היו הצד החזק של הקשר שלהם. כעת ננסי מרגישה שזו ההזדמנות שלה להשלים את החוסר, היא נפגשת עם עובד מין בבית מלון, אך המפגש מוביל להרבה יותר מסתם מין.

    עם: אמה תומפסון ודריל מקורמק
    בימאית: סופי הייד
    משך: 1:37 ש׳

    עת למות

    פעולה. לחייל בדימוס, קונור קונולי, יש יום אחד בלבד לארגן שני מיליון דולר, אחרת ראש כנופייה אכזרי יהרוג את אישתו. בלית ברירה קונור מגייס את חבריו מימי הצבא ויחד הם יוצאים לסדרת מעשי שוד נועזים על מנת לגייס את הסכום.

    עם: קווין דילון, פרנק גרילו וברוס וויליס
    במאי: ווס מילר
    משך: 1:45 ש׳

    ברייקדאנס – שוברים ת’רשת

    דרמה מוזיקלית. קייסי רייט וחבריה חולמים להצליח בתחום הריקוד, הם מנסים את מזלם ביוטיוב, ללא הצלחה. ההזדמנות מגיעה כשסוכן כשרונות נחשף במקרה לכישרון שלהם.

    בתנועה

    דרמה מוזיקלית של הבמאי הצרפתי, סדריק קלאפיש. אליס היא רקדנית בלט מוכשרת בפריז, כשפציעה קוטעת את הקריירה שלה בגיל 26, עולמה חרב עליה והיא נאלצת לצאת למסע חיפוש עצמי, בדרך היא מגלה עוד סגנונות ריקוד מעבר לבלט האהוב עליה.

    עם: מריון ברבו, חופש שכטר ודניס פודלידס
    במאי: סדריק קלאפיש
    משך: 1:57 ש׳

    ארנגול ושודדי האוצר האבוד – מדובב

    אנימציה לכל המשפחה. סיפורו של ההרפתקן החובב, שלמרות היותו חצי ארנב וחצי תרנגול, הוא לא נותן להיותו שונה להכתיב את גורלו. כשדודו המרושע זומם לקחת לעצמו את המלוכה, ארנגול יוצא למסע מסוכן במטרה להציל את הממלכה כולה.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן