fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – המשימה

    השבוע בקולנוע המותחן ״המשימה״, מסתבר שלא רק הפרופסור מ״בית הנייר״ רוצה לשדוד את הבנק של ספרד. בנוסף מותחן פעולה ספרדי וסרט אנימציה חדש לכל המשפחה.

    המשימה
    חבורת השודדים במותחן ״המשימה״

    המשימה

    מותחן פעולה. טום הוא מהנדס גאון אשר מעוניין לשדוד את הכספת של הבנק המרכזי של ספרד. כשהוא מגלה שבמשך 10 ימים, הכספת תכיל אוצר אגדי, הוא מגייס לעזרתו את סוחר האומנות הכריזמטי, וולטר, ויחד הם מתארגנים לשוד הנועז, כאשר לרשותם עומדות 105 דקות בלבד, משך הזמן של גמר המונדיאל 2010, אשר יסיח את דעתם של שומרי הבנק והמצלמות.

    עם: פרדי היימור, אסטריד ברגס-פריזבי וליאם קאנניגהם
    במאי: חואמה בלגווארו
    משך: 1:58 ש׳

    נסיעה ממולכדת

    מותחן פשע. קרלוס הוא מנהל בנק החיי חיי שגרה עם אישתו ושני ילדיו. באחד הבקרים כשהוא נכנס לרכב להסיע את ילדיו לבית הספר הוא מקבל שיחה שמודיעה לו שיש פצצה מתחת לכסא שלו ואם הוא לא ישלם סכום כסף גדול המכונית תתפוצץ. כעת על קרלוס להבין כיצד עליו לארגן את הכסף ואיך להתמודד עם המצב המסוכן שהוא נקלע אליו.

    עם: לואיס טוסאר וחוויאר גוטיירז
    במאי: דני דה-לה טורה
    משך: 1:42 ש׳

    מיה ובוני החלומות – מדובב

    מיה מגלה את העולם של בוני החלומות, היצורים שאחראים על התפאורות בחלומות שלנו. כשמיה מנצלת את היכורתה לרעה ומשבשת את החלומות של ג׳ני, בתה של ארוסותו החדשה של אביה של מיה, העניינים יוצאים מכדי שליטה. כעת על מיה למצוא דרך לתקן את מעשיה שמשפיעים לא רק על החלומות, אלא גם על החיים האמיתיים של מיה וג׳ני.

    משך: 1:21 ש׳

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן