fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – לא רעים בכלל

    השבוע בקולנוע לכבוד פורים אנחנו מקבלים מנה גדושה של תכנים לכל המשפחה, בראשם סרט האנימציה ״לא רעים בכלל״. בנוסף כמה תכנים למבוגרים, דרמה על אימהות, מותחן פעולה ומותחן אירוטי.

    לא רעים בכלל
    הזאב הרע וחבורתו מתוך ״לא רעים בכלל״

    לא רעים בכלל – גם בגרסה מדובבת

    אנימציה לכל המשפחה מאולפני דרימוורקס. כשהזאב הרע וחבורתו נתפסים עומדת בפניהם הבחירה, ללכת לכלא מאובטח או לעבור שיקום ולהפוך לטובים. אז האם החברה הרעים מסוגלים לעבור את השינוי?

    במאי: פייר פריפל
    משך: 2:00 ש׳

    ספיי דוג – מדובב

    הרפתקאה לכל המשפחה. ילד לא מקובל מגלה פחית צבע, הוא מצייר כלב שמתעורר לחיים. אך זהו לא סתם כלב, אלא כלב המורכב מננו-בוטים ובעל כוחות על. כעת על הילד וכלבו להתגונן מחבורת פושעים שרוצה לשים את ידם על הטכנולוגיה.

    בימאים: את’ל סולברג בלגסט, פרנק מוסוולד
    משך: 1:30 ש׳

    100% זאב – מדובב

    אנימציה לכל המשפחה. פרדי לופין, הוא נצר למשפחה של אנשי זאב. ביום הולדות ה-13 הוא אמור לחוות לראות את שינוי הצורה לזאב, אך במקום זאת פרדי הופך לכלב פודל. מצבו הולך ומחמיר עד שהוא מגיע לרחוב, האם פרדי יצליח לחזור למורשת שלו?

    במאי: אלכס סטדרמן
    משך: 1:36 ש׳

    ארבעה ימים טובים

    דרמה. מולי פונה לאימה לעזרה במטרה לנסות להילחם בהתמכרות הקשה שהרסה את חייה. אימה של מולי ידעה לא מעט אכזבות מבתה, אך היא מחליטה לתת לה ניסיון אחד אחרון.

    עם: מילה קוניס וגלן קלוז
    במאי: רודריגו גרסיה
    משך: 1:40 ש׳

    חוזה מסוכן

    ג׳יימס הארפר שוחרר בניגוד לרצונו משירות בכוחות המיוחד בצבא ארה״ב. על מנת לפרנס את משפחתו הוא מחליט להצטרף לארגון פרטי, שם הוא יסכן את חייו במשימה מחתרתית.

    עם: כריס פיין, ג׳יליאן ג׳ייקובס ובן פוסטר
    במאי: טאריק סלה
    משך: 1:43 ש׳

    מים עמוקים

    מותחן מיסתורין אירוטי. הזוג הנשוי ויק ומלינדה הם הפכים גמורים. ויק הוא בחור שקט ומצליח בתחום ההייטק, בעודו אישתו חובבות מסיבות, שתייה והתמזמזות עם גברים אחרים. בצעד נואש ויק מנסה להבריח את המאהב הנוכחי של אישתו על ידי כך שהוא מספר לו שהוא רצח את המאהב הקודם. השמועה נפוצה ורוב האנשים מרחמים על ויק וממש לא מאמינים לו ואז המאהב נעלם…

    עם: בן אפלק ואנה דה ארמס
    במאי: אדריאן ליין
    משך: 1:55 ש׳

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן