fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – סוכנת במלכוד

    השבוע תוכלו לראות בקולנוע את מותחן הפעולה ״סוכנת במלכוד״ בכיכובה של ג׳סיקה צ׳סטין, מותחן פסיכולוגי חדש מאת נייט שאמאלן וסרט ישראלי על ליל כלולות שממש לא הלך על פי התוכנית.

    סוכנת במלכוד

    אווה (באנגלית, Ava – ג׳סיקה צ׳סטין) היא מתנקשת מקצועית בארגון סודי. כשאווה מתחילה לגלות מצפון, היא הופכת להיות למטרה בעצמה וכעת חייה נמצאים בסכנה. דיוק (ג׳ון מלקוביץ׳) הוא האיש שאימן אותה והיה לה ל״דמות אב״. האם במצבה היא יכולה לסמוך על עזרתו?

    עם: ג׳סיקה צ׳סטין, ג׳ון מלקוביץ׳, Common וקולין פארל
    במאי: טייט טיילור
    משך: 1:36 ש׳

    התקופה היפה בחיי

    סרט דרמה קומית צרפתי. חייו של ויקטור, שנזרק בידי אישתו, מקבלים זריקת מרץ כשהיזם הגאון, אנתוני, מעניק לויקטור הזדמנות לחיות מחדש את הרגע המאושר בחייו. הרגע בו ויקטור פוגש את אהבת חייו, ישחוזר בעזרת צוות שחקנים ותפאורה.

    עם: דניאל אוטי, גיום קאנה ופאני ארדן
    במאי: ניקולה בדוס
    משך: 1:55 ש׳

    אחרי ש… התנגשנו

    דרמה רומנטית, סרט ההמשך ל״אחרי ש…״ מ-2019. טסה והרדין הם צעירים מאוהבים. כשטסה מגלה את האמת מאחורי סיבות ההיכרות ביניהם ואת עברו של הרדין, היא מחליטה להיפרד ממנו, למרות רגשותיה החזקים כלפיו.
    טסה ממשיכה בחייה, אבל הרדין מרגיש שהוא עשה את טעות חייו ולא מוכן לוותר ללא מאבק, האם הוא יצליח להתשנות בשביל האהבה?

    עם: ג׳וזפין לנגפורד והירו פינאס טיפין
    במאי: רוג׳ר קאמבל
    משך: 1:45 ש׳

    אחד בלב

    דרמה קומית ישראלית מאת טליה לביא. זוג מגיע ליל כלולות בבית מלון, מהר מאוד הם מתחילים לריב והלילה הרומנטי הופך למסע לילי בעיר, במהלכו בני הזוג יפגשו אהבות ישנות ואת חיי הרווקות, שהם רק הרגע בחרו לוותר עליהם.

    עם: רן דנקר, אביגיל הררי, אורלי זילברשץ ומאיר סוויסה
    במאית: טליה לביא
    משך: 1:30 ש׳

    עיני נחש: ג’י איי ג’ו ההתחלה

    ספינאוף לסדרת הסרטים של G.I. Joe, המתמקדת בדמותו האניגמטית של ״עיני נחש״ ומביאה את סיפור המקור שלו. לאחר ש״עיני נחש״ מציל את חייו של יורש העצר של שבט יפני עתיק, הם מקבלים אותו לשירותיהם ומלמדים אותו את סודות אומנות הלחימה שלהם. כשעברו חוזר לרדוף אותו, נאמנותו של ״עיני נחש״ תעמוד למבחן.

    בעוד סדרת האנימציה של G.I. Joe, שנקראה בעברית ״כח המחץ״, הייתה אייקונית, הסרטים שנוצרו במותג הזה היו בינוניים להחריד. בכל זאת, הוליווד בוחרת לעשות את סרט הספינאוף הזה ובכך מצדיקה את הביקורת, על כך שהם מעדיפים ללכת על המותגים הבטוחים.

    עם: הנרי גולדינג, אנדרו קוג׳י (״לוחם״) וסמרה וויוינג
    במאי: רוברט שוונטקה – Robert Schwentke
    משך: 2:01 ש׳

    זמן

    מותחן אימה פסיכולוגי מאת נייט שאמאלן (״החוש השישי״, ״ספליט״). משפחה מגיעה לחופשה מרגיעה על אי אקזוטי. לאט לאט הם מבינים שהאי גורם להם להזדקן בצורה הולכת וגוברת עד כדי צמצום החיים כולם לכדי יום בודד. המשפחה מנסה להימלט, אך לאי יש תוכניות משלו.

    עם: גאל גרסיה ברנאל וויקי קריפס
    במאי: מ. נייט שאמאלן
    משך: 1:48 ש׳

    ביגפוט ג׳וניור 2

    אנימציה לכל המשפחה כולל דיבוב. כמה חודשים לאחר אירועי הסרט הקודם, אב משפחת ביגפוט עוזב שוב, הפעם כדי להציל את העמק מתאגיד דלק מרושע. לאחר שעקבותיו נעלמים, המשפחה מתגייסת ויוצאת למבצע הצלה.

    עם: ג׳ולס מדקראפט וקיליאן טרואילרד
    במאי: ג׳רמי דגרוסון ובן סטאסן
    משך: 1:29 ש׳

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן